یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پویانمایی مسافری از گانورا

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان از اکران اختصاصی پویانمایی مسافری از گانورا ویژه خانواده های طلاب و روحانیون اهواز، خبر داد. 

حجت الاسلام آذرافروز معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز بیان داشت: معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان امروز جمعه مورخ ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ به منظور ایجاد رفاه و خدمت رسانی به طلاب، و روحانیون و خانواده های آنها اقدام به برگزاری یک دورهمی خانوادگی در قالب اکران اختصاصی پویانمایی مسافری از گانورا ویژه خانواده های طلاب و روحانیون اهواز در سینما اکسین این شهرستان کرده است.

وی افزود: پویانمایی مسافری از گانورا یک پویانمایی بسیار خوب، با کیفیت، فنی و دارای مفاهیم ایرانی اسلامی بوده که به نظر بنده با انیمیشن های روز دنیا رقابت می کند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: الحمدلله استقبال خوب از طرف طلاب، روحانیون و خانواده های آنها از اکران اختصاصی این انیمیشن صورت گرفته و طلاب و روحانیون اهوازی امروز یک عصر جمعه بسیار خوبی را در کنار همسران و فرزندان خود سپری کردند.

وی افزود: هدف معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان از برگزاری این قبیل برنامه ها اولا برگزاری دورهمی خانوادگی و بیشتر آشنا شدن خانواده های طلاب و روحانیون با یکدیگر، در ثانی حمایت از پویانمایی های ایرانی اسلامی که الحمدلله روز به روز در حال پیشرفت هستند و ثالثا اینکه فرزندان بتوانند در کنار پدر و مادر خود ساعات خاطره انگیزی را سپری کنند.

حجت الاسلام آذرافروز در پایان گفت: ان شاء الله روزی برسد که همه ی موضوعات دینی، ملی، اسلامی و افتخارات ملی کشورمان به صورت پویانمایی تهیه و اکران شوند تا فرهنگ ایرانی اسلامی ما در بین کودکان ونوجوانان جاری و ساری شود همچنین ما و فرزندانمان با تمدن و دین خود بیشتر آشنا شده و به ایرانی بودن و مسلمان بودن خود ببالیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha