شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر /  مصاحبه با آیت الله نجم الدین طبسی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بازدید از مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه (خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه) گفت: از این گستردگی و دقت در کسب و نشر اخبار و نحوه خبررسانی که راجع به حوزه مقدسه قم و سایر حوزه‌های کشور و اخبار علما و حوزه علمیه نجف‌اشرف و سایر حوزه‌ها انجام می‌دهید سپاسگزارم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله نجم‌الدین طبسی در بازدید از مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه (خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه) با تقدیر از فعالیت‌های این رسانه اظهار کرد: الحمدلله شما در متن قضایا و اخبار هستید و خرسندی و خوشحالی خودم را از بازدید این رسانه حوزوی اعلام می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

آیت الله طبسی از خبرگزاری حوزه بازدید کرد + عکس

وی افزود: از این گستردگی و دقت در کسب و نشر اخبار و نحوه خبررسانی که راجع به حوزه مقدسه قم و سایر حوزه‌های کشور و اخبار علما و حوزه علمیه نجف‌اشرف و سایر حوزه‌ها انجام می‌دهید سپاسگزارم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اهمیت کار رسانه‌ای ابراز کرد: این کار مهمی است که الحمدلله به دستان شما اجرا می‌شود و از حوزه مقدسه قم توقع و انتظار این است. ما یک روزی امید داشتیم که در حد یک روزنامه‌ای و یا یک صفحه خبرنامه‌ای داشته باشیم که بتوانیم معارف اسلام و اهل بیت(ع) را منتشر کنیم. امروز الحمدلله در سطح یک خبرگزاری و با این همه برنامه‌های متنوع در حال انجام است و این به عنایت ولی امرمان امام عصر(عج) و برکات انقلاب اسلامی و نتایج خون شهدا و ۸ سال مقاومت ایثارگران است.

ببینید:

تصاویر بازدید آیت‌الله نجم‌الدین طبسی از مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه

وی ادامه داد: ما که از دور فعالیت‌های شما عزیزان را می‌بینیم تقدیر و تمجید می‌کنیم و دعاگوی شما هستیم که ان شاءالله بتوانید به مذهب و حوزه‌های علمیه و اعتقادات خدمت کنید.

طبسی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: اگر مردم بدانند که در حوزه مقدسه قم با کمترین امکانات چه کارهای بزرگی انجام می‌گیرد، قطعاً آنان را تکان می‌داد. الان شما با این امکانات ناچیز در خبرگزاری مشغول فعالیت و در حال معرفی و نشر اخبار و فعالیت‌های حوزه، مراکز علمی و موسسات هستید و این کار بزرگی است.

وی در پایان گفت: قم قلب تپنده شیعه است و باید مواظب این قلب تپنده باشیم و کارها و خدمات آن به ویژه آثارش را منتشر و تبیین کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha