جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
بردبار نسب

حوزه/ معاون سیاسی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: بصیرت‌افزایی در جامعه زمینه‌ساز مشارکت حداکثری در انتخابات می‌‎شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سروان حیدر بردبار نسب، معاون سیاسی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر امروز در نشست سیاسی که با عنوان اهمیت انتخابات در سرنوشت کشور در نمازخانه معراج این سپاه برگزار شد، گفت: بصیرت‌افزایی در جامعه زمینه‌ساز مشارکت حداکثری در انتخابات می‌‎شود.

وی مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات را در جهت پیشرفت هر چه بهتر کشور بسیار مهم خواند و تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به همراه شبکه‌های معاندین خود همواره در هنگام فرارسیدن انتخابات کشور تلاش می‌کنند تا با اقدامات شوم خود مردم را نسبت به شرکت در انتخابات منع کنند.

بردبارنسب با بیان اینکه بصیرت‌افزایی در جامعه زمینه‌ساز مشارکت حداکثری در انتخابات می‌‎شود، اظهار کرد: شایسته است با اقدامات تبیینی و فرهنگی متعدد در راستای بصیرت‌افزایی در کشور از جنگ شناختی دشمنان و نفوذ اخبار کذب معاندین در ذهن جامعه جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند با اقدامات شوم خود انتخابات را به سمت نافرمانی مدنی ببرند، ابراز کرد: بصیرت‌افزایی، آگاه‌سازی جامعه، اتحادسازی و رضایتمندی برخی از شاخصه‌هایی هستند که سبب حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha