شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، تصریح کرد: ناقوس مرگ این رژیم کودک کش به صدا در آمده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به دمشق بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

شهادت سرداران سرافراز سپاه اسلام در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق را به خانواده‌های گرامیشان و دوستان و همرزمانشان در مجموعه‌ی پر افتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت می‌گوییم.

این رزمندگان سلحشور سال‌ها در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مجاهدت کردند و امروز اجر خود را پس از سال‌ها دفاع از حرم و جهاد در راه آزادی قدس دریافت کردند.

ایران اسلامی مملو از مجاهدانی است که همچون «یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ» در آرزوی شهادت هستند و تکلیف مدارانه انتظار نیل به لقاء الله را می‌کشند.

رژیم غاصب صهیونیستی از این ترورها و جنایت‌ها طرفی نخواهد بست و توان پنهان کردن رسوایی‌ها و ناکامی‌های خود را نداشته و نخواهد داشت.

طوفان الاقصی چنان این رژیم پوشالی را به زبونی و فضاحت کشانده است که پایان تاریک خود را روزشماری می‌کند. ناقوس مرگ این رژیم کودک کش به صدا در آمده است و خون شهدای ایرانی، فلسطینی، سوری، لبنانی، عراقی و یمنی سیلاب غرق این فرعونیان را جاری ساخته است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha