یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حمید صفار هرندی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین صفار هرندی در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت جمعی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سوریه نوشت: جنایت اسرائیل در به قتل رساندن جمعی از هموطنان، یقین ما در اجتناب ناپذیر بودن انتقام سخت از جنایات این دشمن و حامیان آن را تغییر نخواهد داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، در پی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب صهیونیستی به دمشق و شهادت تعدادی از مستشاران نظامی سپاه، مدافعان حرم و تعدادی از نیروهای سوری، حجت الاسلام و المسلمین حمید صفار هرندی نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه بیانیه‌ای صادر کرد.

ترجمه بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَهِنُوا فِی ابْتِغَاءِ الْقَوْمِ إِنْ تَکُونُوا تَأْلَمُونَ فَإِنَّهُمْ یَأْلَمُونَ کَمَا تَأْلَمُونَ وَتَرْجُونَ مِنَ اللَّهِ مَا لَا یَرْجُونَ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا

و در تعقیب گروه [دشمنان‌] سستی نورزید. اگر شما درد می‌کشید، آنان [نیز] همان گونه که شما درد می‌کشید، درد می‌کشند، و حال آنکه شما چیزهایی از خدا امید دارید که آنها امید ندارند، و خدا همواره دانای سنجیده‌کار است.

هرچه فشارها بر دشمن جنایتکار صهیونیستی بیشتر شود و وضعیت مخمصه آن در برابر مقاومت دلیرانه غزه، بیشتر به طول ‌انجامد و وحشی گری آن در معرض دید جهانیان نمایان‌تر گردد، تلاش افزون‌تری می‌کند که مردم شکست خورده خود را به دستیابی دستاوردهای نظامی یا امنیتی فریب دهد و سعی می‌کند دایره درگیری را به امید رهایی از عقده شکستی که در آن گرفتار شده است بیشتر کند.

شهدای نیک سیرت از برادران مستشار سپاه پاسداران را که ناجوانمردانه در مرکز یک منطقه مسکونی در دمشق مورد هدف قرار گرفتند تا حاضر شدن در پیشگاه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، نائبش امام خامنه‌ای (دام ظله) و امت اسلامی بدرقه کرده و صمیمانه‌ترین تبریکات و تسلیت‌های خود را به خانواده‌های آنان ابراز می‌کنیم.

این جنایت، یقین ما را از نزدیک شدن به پیروزی همه جانبه محور مقاومت و اجتناب ناپذیر بودن انتقام سخت از جنایات این دشمن و حامیان آن تغییر نخواهد داد.

و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم

شیخ حمید صفار هرندی

نماینده امام سید علی خامنه‌ای (دام ظله) در سوریه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha