شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
مرکز مدیریت حوزه

مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در بیاینه ای اقدام حمله رژیم ددمنش و سفاک صهیونیستی به شهر دمشق سوریه منجر که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای سوری و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران شد را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور را ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ اشتَریمِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ فَیَقتُلونَ وَیُقتَلونَ...» (توبه/۱۱۱)

خداوند از مؤمنان، جانها و اموالشان را خریداری کرده، که (در برابرش) بهشت برای آنان باشد؛ (به این گونه که) در راه خدا پیکار می‌کنند، می‌کشند و کشته می‌شوند...

بار دیگر رژیم ددمنش و سفاک صهیونیستی با اقدام به تجاوز به شهر دمشق سوریه منجر به شهادت تعدادی از نیروهای سوری و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران شدند. شهادت این رزمندگان مجاهد و خستگی‌ناپذیر میدان‌های نبرد حق علیه باطل و سربازان مکتب اهل‌بیت علیهمالسلام و نظام انقلاب اسلامی، قلوب مومنین را محزون و جریحه دار ساخت.

بدون شک پاداش این شهیدان والامقام در مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه خود در دفاع از نظام انقلاب اسلامی و برقراری امنیت پایدار ایران اسلامی و پشتیبانی از جبهه مقاومت و مردم مظلوم سوریه و فلسطین جز شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیهالسلام و هم‌رزمان شهیدشان نبود و رژیم تروریست و قاتل اسرائیل که به دنبال شکست‌های پی در پی جهانی و منطقه‌ای خود به ویژه در فلسطین از روی خشم و استیصال دست به چنین جنایت بزدلانه‌ای زده است، بداند که به حول و قوه الهی تا نابودی آن بنابر وعده الهی چیزی نمانده است؛ «وَلِیُمَحِّصَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَیَمْحَقَ الْکَافِرِینَ» (آل عمران/۱۴۱).

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان آسمانی به محضر حضرت بقیهاللهالاعظم ارواحنا فداه و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای‌ حفظه‌الله و همه همرزمان و امت شهیدپرور ایران اسلامی از درگاه حضرت احدیّت برای آن شهیدان والامقام رضوان و غفران الهی و همنشینی با انبیا و اولیاء الله و برای خانواده معظم و بازماندگان آنها صبر جمیل و پاداش وافر و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسئلت می‌نماید.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha