یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر کل کمیته امداد قزوین

حوزه / مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین از همراهی خوب و ارزشمند حوزه علمیه استان قزوین در عرصه های مختلف به ویژه مراکز نیکوکاری در مدارس علمیه تقدیر نمود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، مهندس ناصر ظاهری مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) قزوین امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان و جمعی از مسئولین مراکز نیکوکاری مدارس علمیه استان قزوین گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از نهادهایی است که بیشترین و متنوع‌ترین خدمات و کمک رسانی را به مستمندان و محرومان استان ارائه می‌کند و از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین خاطرنشان کرد: طرحهای کمیته امداد با رویکرد توانمندسازی و از بین بردن فقر به صورت منطقی و هدفمند در جامعه است.

وی ادامه داد: حضور روحانیون در کنار امدادگران موجب پیشبرد اهداف امداد و ترویج فرهنگ احسان و ایثار می باشد که توسط روحانیون به صورت علمی و عملی و توسط آیات قرآن در جامعه ترویج داده می شود.

وی اظهار کرد: حضور روحانیون در کنار امدادگران موجب پیشبرد اهداف امداد و ترویج فرهنگ احسان و ایثار می باشد که توسط روحانیون به صورت علمی و عملی و توسط آیات قرآن در جامعه ترویج داده می شود.

مهندس ظاهری عنوان کرد: تعامل حوزه و کمیته امداد دوطرفه است و زمینه همکاری در ابعاد مختلف بین حوزه و کمیته امداد وجود دارد.

وی ادامه داد: کمیته امداد به عنوان یک نهاد انقلابی و در راستای توانمندسازی اقشار تحت پوشش ظرفیت خود را بکار بسته است و حوزه علمیه بر خود فرض می‌دارد که این نهاد را یاری کند.

مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) قزوین عنوان کرد: کمیته امداد از ظرفیت طلاب در این راستا برای احیا زکات استفاده کند، چرا که طلاب تریبون های خوبی را در سطح جامعه دارند و می توانند مبلغ خوبی باشند.

مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین عنوان کرد: راه اندازی مراکز نیکوکاری باعث ایجاد ارتباط بیشتر طلاب علوم دینی و اساتید با مردم می شود و طلاب و اساتید می توانند با شناسایی گروه های نیازمند باعث جذب جوانان بیشتری برای تربیت و حضور در مدارس علمیه شده و بدین وسیله تاثیرگذاری حوزه علمیه را در سطح جامعه افزایش داد.

مهندس ظاهری عنوان کرد:در حال حاضر ۹۰۰۰ مراکز نیکوکاری در کشور وجود داشته که سهم استان قزوین ۱۸۵ مرکز نیکوکاری در استان قزوین در حال فعالیت است .

تقدیر مدیر کل کمیته امداد از حوزه علمیه استان قزوین 

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha