شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه درد طلاب، درد جامعه است، گفت: امروز در کشور بیش از ۹۰۰ امام جمعه فعالیت دارند و وقتی در جلسات با مسئولان حضور داریم تنها پیگیری معیشت، مشکلات و دغدغه‌ها و اقتصاد مردم را توسط ائمه جمعه شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی روز گذشته در دیدار با مسئولان خبرگزاری حوزه، با تقدیر از اقدامات و تلاش‌های این مجموعه خبری، اظهار داشت: نگاه جامع خبرگزاری حوزه در عرصه اطلاع رسانی و خصوصا نگاه بین المللی، قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه علمیه ذخایر علمی فراوانی داریم، گفت: با وجود حضور ذخایر علمی و فرهنگی در حوزه‌های علمیه اما کمتر شاهد ظهور و بروز این مسائل در جامعه هستیم که در این بین خبرگزاری حوزه می‌تواند نقش موثری به عنوان حلقه وصل داشته باشد.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه خبرگزاری حوزه علمیه تلاشش بر رساندن اطلاعات و موضوعات به اقشار مختلف باشد، یادآور شد: ارتباط با جامعه نخبگانی و علمی دانشگاهی یکی از ضرورت‌هاست که حوزه نیوز می‌تواند با قدرت در این عرصه وارد شود.

وی با بیان اینکه درد طلاب، درد جامعه است، خاطرنشان کرد: امروز در کشور بیش از ۹۰۰ امام جمعه فعالیت دارند و وقتی در جلسات با مسئولان حضور داریم، تنها پیگیری معیشت، مشکلات و دغدغه‌ها و اقتصاد مردم را توسط ائمه جمعه شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، افزود: رسانه دشمن به دنبال تصویر سازی نادرست و غیر واقعی از روحانیت است در حالی که روحانیت اصیل به معنای واقعی کلمه دلسوز مردم است.

وی با اشاره به اینکه خاصیت هدایت‌گری داشتن محبت نسبت به مردم است، ابراز کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) نسبت به دشمنان خود نیز دلسوز بودند و ما نیز حرکت در این عرصه را وظیفه خود می‌دانیم، اما این مهم به درستی در جامعه منتقل نشده و نیازمند گفت‌وگو و تبیین است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با بیان اینکه متاسفانه آن طور که باید رسانه جدی گرفته نشده است، گفت: امروز مدیرت افکارعمومی، در دستان رسانه است، اما در میدان عمل توسط مسئولان طرح و برنامه لازم را مشاهده نمی‌کنیم.

در ابتدای این جلسه سعیدی سردبیر خبرگزاری حوزه نیز، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه، بر لزوم همکاری بیشتر با حوزه علمیه و دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد.

انتهای پیام. /

نگاه جامع خبرگزاری حوزه در عرصه اطلاع رسانی قابل تقدیر است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    خیلی آدم فعالی هست
  • یاحسین IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    گزارشی از بیش از ۹۰۰ امام جمعه تهیه کنید
  • رضا IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    مشکل رسانه نیستند عملکرد هاست