یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کولر

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع  ۲ هزار و ۶۸۹ قلم لوازم سرمایشی و گرمایشی به عنوان کمک به تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان تحت حمایت با اولویت مناطق محروم از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از توزیع ۲ هزار و ۶۸۹ قلم لوازم سرمایشی و گرمایشی به عنوان کمک به تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان تحت حمایت با اولویت مناطق محروم از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و با تأکید بر اینکه مددجویان مناطق محروم در اولویت خدمت‌رسانی این نهاد هستند گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ نیازسنجی لازم دربین مددجویان این استان انجام شده واقدام به تامین کالاهای ضروری آنها نمودیم.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: لوازم سرمایشی مورد نیاز مددجویان( کالای کولر گازی ویخچال ،مخازن آب منازل مددجویی)، تامین و در اختیار مددجویان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصل سرما و سرد سال قرار گرفتیم هزار و ۱۰۰ دستگاه آبگرمکن و ۹۸۰ بخاری مورد نیاز مددجویان نیازمند می باشد که در این زمینه نیز تعدادی از آنها را پوشش داده ایم و همچنان منتظر دستان توانمند نیکوکاران گرامی برای رفع نیاز مابقی نیازمندان هستیم.

روشن در پایان ضمن قدردانی از مساعدت های نوع دوستانه نیکوکاران درزمینه کمک به تامین لوازم ضروری مددجویان، بیان داشت : ۵۰ درصد از اعتبارات هزینه شده فوق از اعتبارات دولتی و ۵۰ درصد نیز از محل کمک های مردمی و مساعدت های انسان دوستانه هم استانی های عزیز تامین شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha