شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می کنیم که پس از فرمان فرمانده کل قوا، امام خامنه ای، با موشک های نقطه زن خود، انتقام سخت و سیلی محکمی بر صورت خائنین زده است؛ ما از این عزیزان تشکر نموده و دستان پرقدرت و باتدبیر آنان را می بوسیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در اختتامیه همایش بصیرتی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می کنیم که پس از فرمان فرمانده کل قوا، امام خامنه ای، با موشک های نقطه زن خود، انتقام سخت و سیلی محکمی بر صورت خائنین زده و ان شاءالله این انتقام ها مطابق با سیاست های مسئولان نظامی کشور در زمان، مکان و دفعات متعدد علیه بد خواهان انجام خواهد شد؛ ما از این عزیزان تشکر نموده و دستان پرقدرت و باتدبیر آنان را می بوسیم.

وی ادامه داد: به بعضی از همسایگانی که کشور آنان لانه جاسوسی برای صهیونیست هاست و ایران اسلامی برای حفظ برادری تاکنون آنان را تحمل نموده نیز تذکر می دهیم که بزرگتر از شماها با شنیدن نام موشک های پرقدرت ایرانی خود را باخته و لرزه بر اندام آنان افتاده است؛ شما که خیلی کوچک تر از آن هستید و از حامیان داخلی ایران اسلامی بترسید.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در ادامه به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت: از آیت الله اعرافی، مدیر محترم حوزه های علمیه تقاضا داریم اعزام مبلغ در ایام تبلیغ را بعنوان ضرورتی موردنیاز به معاونت محترم تبلیغ حوزه های علمیه ابلاغ فرمایند.

وی افزود: همچنین از دفتر تبلیغات اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی خواهانیم بحث ویژه اعزام روحانیون برای انتخابات پیش رو را مسئله اصلی حوزه بدانند و برای آن برنامه جدی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان طلاب، وظیفه اصلی خود را جهاد تبلیغ در عرصه انتخابات می داند و دغدغه های رهبر معظم انقلاب را قلبا دریافت نموده و در میدان انتخابات حضور جدی خواهد داشت.

وی افزود: ما وظیفه داریم جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، مجاهدانه در میدان حضور پیدا کرده و ملت ایران را به کدواژه های امامین انقلاب درباب انتخابات اشارت و دلالت بدهیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پایان از تمام عوامل برگزاری این همایش چهار روزه، بالأخص از حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی، مسئول سازمان بسیج اساتید و روحانیون سراسر کشور تقدیر و تشکر نمود.

در ابتدای این اختتامیه، حجت الاسلام عسکری به ارائه نتایج کمیسیون های یازده گانه نمایندگان طلاب و فضلا که در مشهد مقدس برگزار شد، پرداخت.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین نبوی، نماینده طلاب اصفهان نیز گزارشی از طرح تبلیغ که بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب تدوین شده است، ارائه نمود.

حجج اسلام والمسلمین موسوی و سعیدی، نواب اول و دوم مجمع نمایندگان طلاب نیز در این جلسه به بیان نکاتی پیرامون این همایش چهار روزه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha