شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجاسردار منتظرالمهدی

حوزه/سردار منتظرالمهدی با اشاره به تلاش دشمنان برای دور کردن نسل آینده ایران از مسیر عقلانیت و تربیت شایسته با محوریت فضای مجازی،گفت: دشمنان در این جنگ ترکیبی و شناختی نیز مأیوس و مغلوب اراده و بصیرت ملت ایران شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،سردار سعید منتظرالمهدی، معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در همایش کنترل آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت هیأت امنای مساجد و بزرگان محلات در اردبیل، با اشاره به تلاش دشمنان برای دور کردن نسل آینده ایران از مسیر عقلانیت و تربیت شایسته با محوریت فضای مجازی، گفت: دشمنان در این جنگ ترکیبی و شناختی نیز مأیوس و مغلوب اراده و بصیرت ملت ایران شدند.

وی افزود: خانواده‌ها و معلمان مدارس در خط مقدم رفع توطئه‌های دشمنان قرار دارند تا زمینه برای هدایت نسل جوان و نوجوان در مسیر معنوی و ارزشی فراهم آید.

منتظرالمهدی همچنین بر اهمیت فعالیت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: باید از هر فرصتی برای پیشرفت کشور و تعالی آن در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استفاده کرد.

وی گستردگی آسیب‌ها و جرایم را یادآور شد و افزود: بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ مرکز مشاوره و مددکاری در کاهش این آسیب‌ها ورود پیدا کردند تا زمینه برای ارتقای سلامت جامعه و نسل آینده فراهم آید.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا همچنین به اقدام خوب و مناسب استان اردبیل در کاهش آسیب‌ها به شکل محله محور اشاره کرد و گفت: این اقدام ارزشمند می‌تواند مبنای برنامه‌ریزی ما در مسیر حفظ و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی باشد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: حضور بزرگان در محلات محور کار در زمینه کاهش آسیب‌ها است و این حضور می‌تواند به سالم‌سازی فضای محلات مختلف نیز کمک کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha