شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده جامعه المصطفی العالمیه در منطقه ماداگاسکار

حوزه/ نماینده جامعه المصطفی العالمیه در منطقه ماداگاسکار گفت: مراسم اعتکاف در ایام البیض سال ۱۴۰۲ در شهر آنتاناناریوو پایتخت ماداگاسکار برگزار می‌شود.

سید سعید رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  با بیان این که همه ساله برنامه‌های مختلفی در شهر آنتاناناریوو پایتخت ماداگاسکار برگزار می‌شود، اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف طلاب و دانشجویان المصطفی با مشارکت و همکاری مجتمع علمی فرهنگی امام رضا علیه‌السلام ماداگاسکار از ۵ تا ۷ بهمن با حضور اساتید، سخنرانان و مبلغین برجسته کشور ماداگاسکار در مسجد بزرگ امام رضا علیه‌السلام، ویژه برادران برگزار می‌شود.

مراسم اعتکاف رجبیه در پایتخت ماداگاسکار برگزار می‌شود

وی افزود: با فرارسیدن ماه مبارک رجب و ایام البیض، جامعة المصطفی العالمیة در نظر دارد امسال نیز همچون سال‌های گذشته مراسم معنوی اعتکاف را باشکوه و عظمت بیشتری برگزار کند.

رحیمی ادامه داد: طلاب و دانشجویان دو مرکز آموزشی المصطفی و امام رضا علیه‌السلام در ایام اعتکاف در فضایی معنوی از محضر اساتید بومی و ایرانی بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: در ایام اعتکاف برنامه‌های متنوع علمی فرهنگی از جمله حلقه قرآنی، جلسات پاسخ به شبهات قرآنی، بیان احکام و دروس اخلاقی و مسابقات فرهنگی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مراسم معنوی اعتکاف از روز پنجم بهمن‌ماه سال جاری هم‌زمان با ۱۳ ماه رجب آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha