شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جوانان و مردم عزیز ایران اسلامی انگیزه بالایی برای شرکت در امور خیر و مراسم اعتکاف دارند و اکنون مسجد و اعتکاف زمان مناسبی برای بصیرت‌افزایی در بین نوجوانان جوانان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی در دیدار با مبلغین مراسم معنوی اعتکاف استان با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف علاقه‌های کاذب که پرستش غیرخدا باشد را کم می‌کند، اظهار داشت: اعتکاف سبب می‌شود فرد به اصل خودش بازگردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروزه بیش از هر موضوعی بصیرت امری مهم است افزود: باید حواسمان باشد که راه خدا را با راه دیگران اشتباه نکنیم.

وی، اعتکاف را فرصتی برای بازگشت به سوی حق دانست و ادامه داد: جوانان و مردم عزیز ایران اسلامی انگیزه بالایی برای شرکت در امور خیر و مراسم اعتکاف دارند و اکنون مسجد و اعتکاف زمان مناسبی برای بصیرت‌افزایی در بین نوجوانان جوانان است تا بتوانند از خودشان و جامعه و مکتب اسلام دفاع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خطاب به مبلغین، افزود: شما رشته اتصال دل‌های مردم با خداوند متعال هستید و این کار انبیاء است و هنر شما این است که رشته دل مردم را با حق متصل کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha