شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام احمد قادری

حوزه/ دبیر کارگروه «اولین پویش ملّی پدر و فرزندان ایرانی» گفت: باید همه تلاش کنیم تا فرهنگ تعدّد اولاد را دوباره به جامعه اسلامی‌مان برگردانیم و از اِلقای زشت و نابجای: «فرزند کمتر _ زندگی بهتر» در جامعه، به شعار ارزشی: «فرزند بیشتر _ آینده‌ی بهتر» برسیم و این به یاری خدا شدنی است.

حجت‌الاسلام احمد قادری دبیر کارگروه «اولین پویش ملّی پدر و فرزندان ایرانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که اولین پویش ملّی پدر و فرزندان ایرانی، به همّت گروه تبلیغی ـ جهادی شهید محمدرضا شفیعی آغاز شده است، اظهار داشت: همزمان با آغاز بهمن ماه، سالروز خجسته‌میلاد پر خیر و برکت امام جواد علیه‌السلام، حضرت علی اصغر و «روز پسر»، اولین پویش ملّی پدر و فرزندان ایرانی به همّت گروه جهادی شهید محمد رضا شفیعی و با مشارکت خوب معاونت جوانان «وزارت ورزش و جوانان» کلید خورد.

وی با بیان اینکه این پویش با شعار «فرزند بیشتر، آینده‌ی بهتر» در حال برگزاری است، گفت: حضرت آقا در دو دهه اخیر، کراراََ روی مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیّت تاکید داشتند و متأسفانه مسئولین ما خصوصاََ در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، کوتاهی کردند و ما امروز به اندازه توانمان موظّفیم در این عرصه ورود و فعالیت داشته باشیم.

مدیر گروه جهادی شهید محمدرضا شفیعی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری برای مردم غیور آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۰، که فرمودند: «امروز اگر ما به فکر تکثیر نسل نباشیم، مسئله‌ی فرزندآوری را امروز اگر چنانچه برایش فکر نکنیم، پانزده سال دیگر، بیست سال دیگر، دیر خواهد بود؛ کشوری خواهیم شد که عنصر لازم برای حرکت پیشرفت را، یعنی جوان را، به قدر کافی در اختیار نخواهد داشت. امروز باید به فکر فردا بود»، گفت: باید همه تلاش کنیم تا فرهنگ تعدّد اولاد را دوباره به جامعه اسلامی‌مان برگردانیم و از اِلقای زشت و نابجای: «فرزند کمتر _ زندگی بهتر» در جامعه، به شعار ارزشی: «فرزند بیشتر _ آینده‌ی بهتر» برسیم و این به یاری خدا، شدنی است.

وی در خصوص چگونگی شرکت در این پویش ملّی و جوایز آن، گفت: کافیست مادر خانواده، یک عکس یادگاری از همسر و فرزندان خود که در کانون گرم خانواده حضور دارند گرفته و به آیدی @Ghom_۱۲۳۴ ارسال کرده تا در قرعه کشی ۱۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۱۰ کمک هزینه سفر به شهر مقدس قم و ۹۰ جایزه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی شرکت کنند.

دبیر کارگروه «اولین پویش ملّی پدر و فرزندان ایرانی» به شرایط زمانی جهت شرکت در این پویش اشاره کرد و افزود: این پویش ملّی که در اعیاد رجبیه در حال برگزاری است، همزمان با روز پسر در سالروز میلاد امام جواد علیه‌السلام آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ بهمن ماه، آغاز طلیعه چهل و پنجم انقلاب اسلامی، ادامه خواهد داشت.

وی در پایان افزود: قرعه‌کشی این پویش، همزمان با مبعث حضرت رسول خاتم صلی الله علیه و آله انجام و نتایج آن، از طریق کانال گروه جهادی رشد در پیام رسان ایرانی ایتا و خبرگزاری‌های رسمی کشور، اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha