دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تربیت فرزندان باید به موقع و درست اتفاق بیفتد وگرنه اگر در تربیت کوتاهی شود، حریم‌ها شکسته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان امروز در جمع خانواده‌های کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بااشاره به فرموده امام صادق (ع) درباره مقام حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه در پیشگاه خداوند دارای اسامی فاطمه، صدیقه، مبارکه، طاهره، زکیه، راضیه، مرضیه، محدثه، و زهرا (س)، دارای القاب بتول، حورا، انسیه، سیده نسا العالمین، معصومه و کوثر، کنیه‌ها نیز شامل ام ابیها،ام طاها ،ام الحسن و الحسین و ام الاسما می‌باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: چه زیباست که در نامگذاری فرزندان، پدر ومادر اسامی اهل بیت (علیهم السلام) را بر آنان نهند و سپس برای لقب آن‌ها نامی را انتخاب کنند که خودشان دوست دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه مجموعه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران وظیفه خطیری به عهده دارد، تصریح کرد: مجموعه نمایندگی در سپاه وظیفه دارد تا در بعد بصیرتی، اخلاقی، تربیتی و فرهنگی نیروهای انقلابی تربیت کند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه این نیروسازی در ابتدا میبایست ازخود مجموعه نمایندگی آغاز شود، بیان کرد: خانواده کارکنان نیز باید کمک کننده و همراه باشند تا این بستر از لحاظ گفتاری، رفتاری وفکری ایجاد شود که لازمه این مسئله سلامت بودن مجموعه است.

وی با اشاره به آیه ۷۱ سوره توبه " وَالمُؤمِنونَ وَالمُؤمِناتُ بَعضُهُم أَولِیاءُ بَعضٍ ۚ یَأمُرونَ بِالمَعروفِ وَیَنهَونَ عَنِ المُنکَرِ وَیُقیمونَ الصَّلاةَ وَیُؤتونَ الزَّکاةَ وَیُطیعونَ اللَّهَ وَرَسولَهُ ۚ أُولٰئِکَ سَیَرحَمُهُمُ اللَّهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَزیزٌ حَکیمٌ:مردان و زنان باایمان، ولیّ (و یار و یاور) یکدیگرند؛ امر به معروف، و نهی از منکر می‌کنند؛ نماز را برپا می‌دارند؛ و زکات را می‌پردازند؛ و خدا و رسولش را اطاعت می‌کنند؛ بزودی خدا آنان را مورد رحمت خویش قرارمی‌دهد؛ خداوند توانا و حکیم است! "تصریح کرد:همه کارکنان و مجموعه وظیفه دارند تا چه در مجموعه داخلی و چه در زندگی عادی به وظایف خود توجه کنند و نباید اجازه داد حریم‌ها شکسته شده و ناراحتی و دلخوری بوجود بیاید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حدیث "المومنون مرآت المومن:مومن آینه مومن است"، گفت:همه کارکنان وظیفه داریم که با همدلی و وحدت در پیشبرد اهداف سپاه و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تربیت فرزندان از بدو تولد خاطرنشان کرد:تربیت فرزندان باید به موقع و درست اتفاق بیفتد وگرنه اگر در تربیت کوتاهی شود، حریم‌ها شکسته می‌شود.

حجت الاسلام بیگدلی ادامه داد: پدر و مادر باید همراه و همسو با فرزند بوده و از باب دوستی و رفاقت با وی همراهی کنند تا فرزندی باشخصیت، خلف و انقلابی تربیت کنند.

وی افزود: همچنین مراقب رخنه شیطان در زندگی باشیم چرا که رفته رفته این رخنه نیز بر زندگی تک تک افراد جامعه و بالطبع کودکان تاثیر میگذارد و آثار آن در آینده در جامعه مشهود می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: چشم دشمنان و دوستان انقلاب به انتخابات ایران دوخته شده است.

وی ابراز کرد: دشمنان با همه توان در تلاشند مشارکت مردم را کم کنند و سعی در کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات دارند.

حجت الاسلام بیگدلی بابیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات، لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: راهبری مشارکت حداکثری مطالبه رهبری است.

وی بااشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات تحول آفرین است، یادآور شد: مطابق فرموده رهبری به قله‌ها نزدیک شده‌ایم، امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست و لازمه این مهم حرکت در مسیر درست و نیز تشویق برای حضور پررنگ مردم در انتخابات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha