چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/کار گروه حوزه و روحانیت ویژه بزرگداشت دهه فجر حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام عبداللهی نژاد با تاکید بر ضرورت یک‌صدایی همه نهادهای حوزوی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی  دهه فجر گفت: برای موفقیت باید از حوزه علمیه به معنای عام یک صدای واحد شنیده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام احمد عبداللهی نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته تخصصی کارگروه حوزه و روحانیت ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اصفهان با اشاره به ظرفیت بالای حوزه های علمیه خواهران، اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران اصفهان حدود ۲۵ هزار نفر طلبه دارد که هشت هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموخته و دارای مدرک هستند و یک جامعه هدف بسیار گسترده را شامل می شود و دارای ظرفیت بسیار بالایی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان با بیان تشکیل جامعه مبلغات در حوزه علمیه خواهران، گفت: با دفتر تبلیغات اسلامی جهت دانش افزایی این مبلغات رایزنی شده است و علاوه بر آن طرح هایی را نیز در فضای مجازی داریم که تحت عنوان مصاف محتواهایی در سراسر استان تولید و در گروه های مختلف قرار داده می شود و ظرفیت خوبی است که برای دهه فجر نیز استفاده می شود.

حجت الاسلام عبداللهی نژاد با تأکید بر یک صدایی همه نهادهای حوزوی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی دهه فجر، تصریح کرد: برای موفقیت باید از حوزه علمیه به معنای عام یک صدای واحد بیرون بیاید و پیشنهاد می شود این صدای واحد با برگزاری یک جشن بزرگ ویژه خانواده طلاب و روحانیون همراه باشد و برنامه ای منسجم داشته باشیم.

وی افزود: در جنگ شناختی که قصد ایجاد تغییر در شناخت را دارند و می خواهند بگویند که در اقلیت هستیم، پشتیبانی فکری، مادی و معنوی از اساتید، طلاب و معلمانی که از حوزه به آموزش و پرورش رفته اند بسیار مؤثر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان همچنین توجه به قشر دانش آموز را بسیار اثربخش دانست و گفت: دانش آموزان در رأی دادن و رفع شبهه در خانواده ها مؤثر هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسئله امیدآفرینی، هویت بخشی صنفی در داخل و خارج حوزه و بیان خدمات طلاب و روحانیون در دوران کرونا، حوادث سیل و زلزله و موفقیت های نظام باید به طور برجسته بیان شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha