یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ وزیر کشور گفت: امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و گروهک‌های تروریستی از حضور مردم در انتخابات می‌ترسند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، احمد وحیدی امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی گفت: وجود حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم بعنوان امام جمعه محبوب و مردمی در این استان نعمت بزرگی است و همواره یار و یاور استاندار فقید برادر خرم بود.

وی ادامه داد: آقای خرم کارهای بزرگ و مهمی در این استان از جمله کسب رتبه اول سرمایه‌گذاری اقتصادی، قطار تبریز میانه، احیای واحدهای راکد و… را انجام دادند.

وزیر کشور افزود: وقتی یک مدیر جهادی سرکار باشد، تحریم، سستی و تعطیلی کار معنی ندارد. به تعبیر امام خمینی (ره) ما بن بست نداریم، حتی اگر همه عالم مقابل ما بایستند، چون ما خدا را داریم.

وحیدی گفت: حضرت آقا برای خوشایند من و شما نمی‌گویند که نزدیک قله هستیم، وضعیت امروز محور مقاومت و پیروزی‌های بزرگ برابر رژیم صهیونیستی مصداق تحقق وعده الهی است.

وی‌ با بیان این که می‌بینید که یمنی‌ها بدون هراس از حملات موجودات خبیث منطقه، چه افتخاری خلق می‌کنند، امروز انقلاب اسلامی در اوج قله عزت و عظمت است، افزود: در شرایط امروز توقف ممنوع و ناامیدی منتفی است و باید حرکت جهادی امیدوارانه رو به جلو باشد.

وحیدی با بیان این که ملت ما بیدار و تسلیم ناپذیر است و دولت با بهره‌گیری از ارزش‌ها در میدان است، دولت عین مردم بوده و از مردم جدا نیست، گفت: انتخابات نقطه تعیین کننده مهمی است و مردم باید یکپارچه و یکصدا حضور دشمن‌شکن داشته باشند.

وی گفت: امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و گروهک‌های تروریستی از حضور مردم در انتخابات می‌ترسند.

وحیدی ادامه داد: مرحوم خرم تا آخرین لحظه از کار خسته نشد و با وجود کسالت کارها را پیگیری می‌کرد و امروز پرچم در اختیار مدیر جوان، فرهیخته و با سابقه ارزشمند آقای رحمتی قرار می‌گیرد.

وی گفت: کارهای استان باید با قدرت و صلابت با همکاری مدیران استانی، تحت ارشادات نماینده ولی فقیه جلو برود. آذربایجان جایگاه مهمی در حوزه اقتصادی و ژئوپلیتیک و دیپلماسی منطقه‌ای دارد و مهد تمدن و مهد عاشوراییان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha