دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات امنیت ساز خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر، اظهار کرد: امروز ترویج معارف علوی نجات بخش جامعه است و باید تلاش کنیم تا معارف علوی در جامعه به ویژه بین نسل نوجوان و جوان جامعه تبیین شود.

وی بر برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در استان تاکید و اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه، می تواند دستاوردها و برکات نظام جمهوری اسلامی را به این قشر معرفی کند.

امام جمعه خرم آباد بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید و خاطرنشان کرد: انتخابات امنیت ساز و امنیت آور است که انتظار می رود مردم در انتخابات حضوری گسترده داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تمام اهداف خود را برای تضعیف روحیه انقلابی در جامعه به کار گرفته اند، گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات پیش رو بار دیگر پایه های نظام را مستحکم تر و دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید خواهند کرد.

وی در پایان گفت: مدیران و مسئولان نباید از برخی نامزدهابه صورت مستقیم حمایت و مردم را به سمت حمایت نامزدی خاص هدایت کنند و در صورت مشاهده این امر با مدیران و مسئولان متخلف برخورد خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha