دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات تزریق خون تازه به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی عصر سه‌شنبه در اجتماع نیروهای مومن و انقلابی لرستان در دفاع و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی در مصلای الغدیر خرم‌آباد بیان داشت: ملت مومن و ولایی ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش های اسلام و انقلاب خواهند ماند و هرگز به بیگانگان اجازه دخالت در سرنوشت کشور را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه ملت ولایی و انقلابی ایران اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی همچنان وفادار به آرمان های اسلام،انقلاب و شهدا هستند،اظهار داشت:مردم ایران اسلامی در اسفندماه امسال بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق های رای پایه های نظام را مستحکم تر و دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید و مایوس خواهند کرد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه رابطه مردم با حاکمیت را انتخابات شکل می دهد، خاطر نشان کرد: انتخابات با دادن امید به جامعه برای برطرف کردن مشکلات، خون تازه‌ای به نظام جمهوری اسلامی ایران تزریق می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی و امنیت و اقتدار آفرین است،گفت:انتخابات بر سرمایه اجتماعی نظام افزوده و همچنین ضامن امنیت و آرامش روز افزون نظام است.

وی با بیان اینکه قهر با صندوق های رأی گزینه مناسبی نیست و عملکرد ضعیف برخی نمایندگان نباید مردم را برای حضور در پای صندوق های رای دلسرد کند،افزود:مردم باید تلاش کنند افرادی مومن،انقلابی،متخصص و کارآمد را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: در بین نامزدهای انتخاباتی از سلایق و طیف های سیاسی مختلف حضور دارند و مردم باید در انتخاب خود به ویژگی های اصلح بودن توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت:سوگند دادن افراد، تلاش برای قومیت و طایفه گرایی، ایجاد روحیه دو قطبی در جامعه از طرف نامزدها برای رأی‌گیری امری سخیف است و مردم باید در انتخاب خود دقت کنند.

وی با بیان اینکه حامیان نامزدهای انتخاباتی باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند،خاطر نشان کرد:مجلس شورای اسلامی باید از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کند و نمایندگان مردم هم‌تراز با آرمانهای انقلاب انتخاب شوند.

امام‌ جمعه خرم آباد در پایان تصریح کرد:مسئولان و مدیران حق هیچگونه حمایت از نامزدهای انتخاباتی را ندارند و در صورت مشاهده این امر با آنان برخورد خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha