شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ حجت الاسلام مصلح گفت: اگر خواستار کمک به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور هستیم، تنها راه آن شرکت در انتخابات و انتخاب افراد اصلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان امشب در جمع نمازگزاران مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) شهر سعدآباد، با تبریک میلاد باسعادت حضرت جواد الائمه و امام علی(ع)، اظهار داشت: روزها و شب‌های ماه رجب فضیلت بسیار دارد، ماه رجب ماه خداست و رحمت الهی فراوان است، لذا سعی کنیم با استغفار، حداکثر استفاده را از این ماه ببریم.

امام جمعه برازجان در ادامه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات، نماد مردم سالاری دینی و مشارکت بالا نشان دهنده انسجام، وحدت ملی و حمایت از نظام است.

وی بیان کرد: اگر خواستار کمک به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور هستیم، تنها راه آن شرکت در انتخابات و انتخاب افراد اصلح است.

امام جمعه برازجان همچنین به ذکر فواید اقامه نماز پرداخت و گفت: اقامه نماز بهتر است در مسجد و به جماعت باشد، در روایات آمده کسی که واجبات دین را ترک کند از شفاعت اهل بیت(ع) برخوردار نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha