شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با آیت الله العظمی نوری همدانی

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: موضوع فرهنگ بسیار مهم است، متأسفانه در این زمینه کم کاری هایی می‌شود و وزارت فرهنگ و ارشاد رسالت اصلی خود را از یاد برده و به تذکرات توجه ندارد و اخبار خوبی نمی‌رسد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز چهارشنبه 4 بهمن 1402 در پایان درس خارج فقه خود در مسجد اعظم در پاسخ به سئوال مکتوب یکی از طلاب پیرامون وضعیت حجاب گفتند: در موضوع حجاب مکرر تذکر دادیم در ملاقات های عمومی و خصوصی گفتیم باید نسبت به وضعیت حجاب مسئولان حساس باشند و نگرانی متدین که بجا هم هست، باید این نگرانی برطرف شود.

معظم له اقتصاد و فرهنگ را دو موضوع مهم دانسته و افزودند: مسئولان محترم در همه قوا باید به این دو موضوع بیشتر توجه کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی، حضور در انتخابات و انتخاب افراد متخصص و متدین را مهم دانسته و اظهار کردند: امروز دشمن می خواهد جامعه را به سمت ناامیدی بکشاند و اینگونه القای مطلب کند که انتخابات اثر ندارد در حالی که اینگونه نیست حضور آگاهانه و انتخاب فردی اصلح و یک انتخابات پرشور بسیار می‌تواند اثرگذار باشد.

این مرجع تقلید ایجاد اختلاف و شکاف و از بین بردن وحدت را خواست دشمن دانسته و تاکید کردند: مسئولان باید توجه کنند که امروز وظیفه همه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و تمام نیرو باید صرف این مسئله شود.

معظم له مسائل فرهنگی را هم مهم دانسته و گفتند: موضوع فرهنگ بسیار مهم است، متأسفانه در این زمینه کم کاری هایی می‌شود و وزارت فرهنگ و ارشاد رسالت اصلی خود را از یاد برده و به تذکرات توجه ندارد و اخبار خوبی نمی‌رسد، بهه هر حال همه باید برای حفظ این انقلاب جدی باشیم و تلاش کنیم و قدردان این مردم باشیم و مشکلاتشان را رسیدگی کنیم و بدانیم با توکل به خدا و حضور مردم در صحنه دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    9 18
    ما🌸گشتِ ارشاد🌸رامی خواهیم./ماامنیت درکشورمان رامی خواهیم./مابی حجابی رانمی خواهیم.
    • رضا IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      4 0
      لَا يُكَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلَّا وُسْعَهَا
    • خدا کنه IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      1 7
      تا اون حضرات بر صدا و سیما حاکمند خیلی بعید و سخت است کار درخوری و پایداری شکل بگیرد. خدا کند مدیریت این سازمان مطول تغییرات اساسی و بنیادین پیدا کنه. صدا و سیما عوض توضیح و جا انداختن منطق درست گشت ارشاد، عواملش میان تو مجازی و ... زیر سوال می برن!
    • پاسخ به رضا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      2 6
      واقعا وسع دولت برای جلوگیری از بی حجابی نمی رسه؟! وقتی برخورد بازدارنده و قوی نباشه البته که بزه تکثیر میشه و فراگیر. اما اگه برخورد درخور بشه حساب کار دست بقیه میاد.
    • رصا DE ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      0 0
      به عنوان فردی مطلع عرض میکنم که حداکثر توان ممکن در موضوع به کار گرفته شد
  • زهرالطفی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 8
    واقعا وزارت فرهنگ ما شده وزرات بی فرهنگ .. اصلا به مسأله فرهنگ توجه نداره .. از وضع بی حجابی در کشور گرفته تا وضع سینما و فیلم های خانگی که بی درو پیکر شده از بی حجابی و ارتباط با نامحرم و دست زدن به همدیگه و سیگار کشیدن و ..... تو سریالهای خانگی ... واقعا جای تأسف داره از وزیر فرهنگ و وزرات فرهنگ و دولت انقلابی
    • چنبره IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      0 7
      خبرنگار معلوم الحال میاد در قالب سوال مسئول رو وادار به قولی می کنه که ... وزیر هم به جای تنبیه مثلا راه ندادن چنین عناصری در چنبره گیر می کنه!
  • حیدر IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    1 7
    قابل توجه مسئولان‌ منفعل و بی تفاوت!!!!
  • الی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    1 8
    به قول امام خمینی ره ، ای علمابه داد اسلام برسید ... به داد عفاف و حجاب برسید ، صبرمون به اتمام رسید به دادمون برسید . یا صاحب الزمان الغوث و الامان .
  • عدم تناسب IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 7
    آقایان علما هم جدیتشان متناسب به عمق فاجعه نیست خیلی که بیشتر اوقات ساکتند
  • سمیه IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 6
    سلام ما اقتدار نیروی انتظامی رو می خوایم وغیرت مسئولین که هرچه سریع تر این بی حجابی که تبدیل شده به بی حیایی رو جمع کنن
  • یک خبرنگار مسلمان US ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 3
    چقدر زیبا گفتید ولی این نهاد وزارت ارشاد سالها است به نام ارشاد اسلامی عمل نمی کند و تنها یک وزارت فرهنگ است که به راحتی هر فکر و اندیشه ای در خود راه می دهد
  • ۱۷ IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    سریال سرزمین مادری را دریابید که در اینستا غوغا کرده
  • حسین IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    وزارت ارشاد سرگرم ابزار شده و ماده را رها کرده. این بی فکری زیان شدید دارد