یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام اسکندری گفت: بهره‌مندی از دهه ۸۰ و دهه نودی‌ها در برگزاری برنامه‌های دهه فجر چه در قالب مجری و چه در قالب مخاطب باید مورد توجه واقع شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام میکائیل اسکندری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی امروز در نشست سیاست گذاری ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: جامعه ایران روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است و این طرح‌ها نمونه‌ای از پیشرفت است که باید تمام این دستاوردها برای مردم بیان و تبیین شود.

وی افزود: پیوست برنامه‌های دهه فجر، انتخابات امسال در 11 اسفند است، طوری که این برنامه‌ها باید با هدف شرکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شود و بر این اساس بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نکته کلیدی در این خصوص است.

حجت الاسلام اسکندری اظهار کرد: باید به پیوست انتخاباتی در برنامه‌های تجلیل، همایش‌ها، جشنواره‌ها و مسابقات بیشتر اهمیت داده شود، طوری که رویکرد انتخاباتی داشته باشد.

وی با اشاره به تعدد برنامه‌های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی، گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در ۱۲ بهمن و برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله مهمترین این برنامه‌ها است که از امروز باید مقدمات آن به بهترین وجه فراهم شود.

وی ادامه داد: ایجاد غرفه در مسیر راهپیمایی‌ها و بیان عملکردها و دستاوردهای ادارات توسط کارشناسان مسلط و ارایه آنان به مردم در قالب‌های مختلف مورد تأکید است که باید تسریع شود.

حجت الاسلام اسکندری ابراز کرد: بهره‌مندی از دهه ۸۰ و دهه نودی‌ها در برگزاری برنامه‌های دهه فجر چه در قالب مجری و چه در قالب مخاطب باید مورد توجه واقع شود.

وی همچنین از برنامه‌های جشن و نورافشانی در تبریز خبر داد و گفت: شب نوزدهم بهمن و شب ۲۲ بهمن برنامه‌های شاد نورافشانی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha