دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضور معاون تبلیغ حوزه در جمع نمایندگان طلاب و فضلا

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و حضور حداکثری مردم در انتخابات، اعلام کرد: طی نامه ای به مدیر محترم حوزه های علمیه پیشنهاد دادیم دروس حوزه در دهه فجر تعطیل شود تا بحث تبیین دستاوردهای انقلاب و مشارکت حداکثری در انتخابات پررنگ تر شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری در جمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم حضور پیدا کرد و به ارائه گزارشی از فعالیت های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه پرداخت.

گزارشی از طرح هجرت بلند مدت، تعداد طلاب حاضر در طرح امین مدارس آموزش و پرورش، نحوه جذب طلاب طرح امین، طرح نسیم رحمت برای کاهش آسیب های اجتماعی، طرح تبلیغ مجازی با حضور طلاب جهادی، شبکه انتشار معاونت تبلیغ حوزه، طرح بینات، مرکز تبلیغ مجازی حوزه و برنامه های این معاونت برای دهه فجر و انتخابات اسفندماه، گوشه ای از گزارش حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در جمع نمایندگان طلاب و فضلا بود.

پیشنهاد مجمع نمایندگان طلاب برای تعطیل دروس حوزه در دهه فجر

در پایان این جلسه، حجج اسلام والمسلمین ارحامی، گودرزی، گل زاده، نظر پور، حاجی پور، یزدانی، خواجوی، امینی اطهر، نورزاده و بیرامی به بیان سؤالات و نکات خود پرداخته و معاون تبلیغ حوزه های علمیه پاسخ داد.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین سدجلال رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب نیز اظهار داشت: امروز وظیفه اصلی ما ورود به عرصه انتخابات و حضور حداکثری مردم فهیم ایران اسلامی است و همانطور که شهید حاج قاسم سلیمانی، نمادی برای کشور ما هستند، انتخابات نیز نمادی در نظام جموری اسلامی است و شرکت در آن حق مردم است.

وی ابراز داشت: طی نامه ای به آیت الله اعرافی، مدیر محترم حوزه های علمیه پیشنهاد دادیم دروس حوزه در دهه فجر تعطیل شود تا بحث تبلیغ، تبیین دستاوردهای انقلاب و مشارکت حداکثری در انتخابات پررنگ تر شود.

پیشنهاد مجمع نمایندگان طلاب برای تعطیل دروس حوزه در دهه فجر

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با بیان این مطلب که همکاری این مجمع با معاونت تبلیغ حوزه را وظیفه خود می دانیم، خاطرنشان ساخت: ما مجموعه ای فاخر از لحاظ علمی و فرهنگی در مجمع نمایندگان طلاب داریم که ظرفیت بالایی داشته و معاونت تبلیغ حوزه می تواند از این ظرفیت در عرصه های گوناگون بهره ببرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha