شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
السيد السيستاني يستقبل الشيخ علي الخطيب في النجف الأشرف

حوزه/ شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان که به عراق سفر کرده است، با حضرت آیت الله سیستانی، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان که به عراق سفر کرده است، با حضرت آیت الله سیستانی در دفتر ایشان در نجف اشرف، دیدار و گفتگو کرد.

شیخ علی الخطیب بعد از دیدار گفت: ما به زیارت حضرت آیت الله سید علی سیستانی مشرف شدیم و این دیدار در جوار حرم حضرت امیرالمومنین (علیه السلام)، دیدار مبارکی بود.

وی افزود: ایشان به امور ما در سطح شیعیان و در سطح منطقه و حوادث سختی که در آن می گذرد، به ویژه در خصوص بی عدالتی و ظلمی که به دست ماشین کشتار جنایتکار صهیونیست علیه ملت فلسطین صورت می گیرد، توجه و اهتمام کاملی داشتند.

شیخ الخطیب بیان داشت: ما روی نقش مرجعیت بسیار حساب می کنیم، به ویژه در عراق که در آزادسازی عراق از تروریسم نقش مهمی داشت.

نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان اشاره کرد: معظم له برای مردم لبنان از بحران هایشان آرزوی نجات کردند و از خدا خواستند تا لبنان نجات یابد. ما به نوبه خود برای ایشان آرزوی طول عمر و سلامتی کردیم تا معظم له به نقش بزرگ خود که در نجات عراق، حفاظت از آن در برابر تروریسم و دستیابی به وحدت اسلامی نقش داشتند، ادامه دهند.

شیخ الخطیب در پایان بیان داشت: ما آیت الله سیستانی را در جریان وضعیت لبنان و نقش ملی مجلس اعلای اسلامی شیعیان در راستای همبستگی و اتحاد لبنانی ها و حفاظت از کشور و تاکید بر نقش مقاومت، قرار داده ایم و همچنین ارائه هر کمکی که ممکن است به نیازمندان، که این همان چیزی است که مرجعیت تمجید کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha