یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ پایان سه روز اعتکاف و بیتوته بانوان در مسجد امیرالمؤمنین ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام حسین خانی گفت: حضرت زینب(س) با شجاعت و استقامت خود، شهادت امام حسین(ع) را به عنوان سنگ بنای اسلام و عدالت، سرمشق خود قرار داد و با صدای بلند و پرشور به جهانیان ندای عاشورا را رساند و به مردم تسکین و امید بخشید و از عدالت و حقیقت دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام کریم حسین‌خانی امروز در آخرین روز از مراسم معنوی اعتکاف که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) ارومیه برگزار شد، با بیان فضائل و ویژگی‌های حضرت زینب(س)، اظهار داشت: حضرت زینب(س) یکی از شخصیت‌های برجسته و الگویی در تاریخ اسلام است که با شجاعت، صبر، علم، اخلاص، ولایت، ایثار و بصیرت خود نقش مهمی در حفظ و انتشار اسلام و مکتب اهل بیت(ع) داشتند.

وی افزود: حضرت زینب(س) با سخنرانی‌های خود، ظلم و ستم بنی امیه را به همه آشکار کرد و از امام سجاد(ع) در تبلیغ و تعلیم دینی حمایت و پشتیبانی کرد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) با شجاعت و استقامت خود، شهادت امام حسین(ع) را به عنوان سنگ بنای اسلام و عدالت، سرمشق خود قرار داد و با صدای بلند و پرشور به جهانیان ندای عاشورا را رساند و به مردم تسکین و امید بخشید و از عدالت و حقیقت دفاع کرد.

وی تصریح کرد: حضرت زینب(س) چون دارای معنویت بود و بر خدا تکیه کرده بود، با همه مشکلات خم به ابرو نیاورد و ذره‌ای ناراحت نشد.

حجت الاسلام حسین‌خانی گفت: امروز در دنیایی پر از ستم و ظلم، ما نیازمند صبر و استقامتی همچون حضرت زینب(س) هستیم و باید در جهت عدالت و حقیقت کوشش کنیم و در مقابل ظلم و ستم با شجاعت استقامت کنیم که در هر شرایطی به حقیقت پایبند باشیم و با صدای بلند برای عدالت و حقوق مردم بجنگیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha