شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدعلی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: اجتماع بزرگ اعتکاف در سراسر کشور در مدارس و مساجد و حضور زنان و مردان و کودکان و نوجوانان و جوانان در این مراسم معنوی خاری در چشم دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر عصر شنبه در جمع معتکفین در مسجد فاطمه زهرا(س) این شهر، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد اجتماعاتی مانند اعتکاف و پیاده‌روی اربعین و ... برگزار نشود.

وی افزود: اجتماع بزرگ اعتکاف در سراسر کشور در مدارس و مساجد و حضور زنان و مردان و کودکان و نوجوانان و جوانان در این مراسم معنوی خاری در چشم دشمن است.

امام جمعه دیّر تاکید کرد: دشمن با وجود همه تبلیغات گمراه کننده که می خواهد ذهن نسل جوان و باورهای دینی و سیاسی آنها را سست کند، اما به اهداف خود نرسیده است که نشانه بارز آن حضور شما در مراسم اعتکاف است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلابی فرهنگی، دینی و معنوی بود، گفت: دشمن در جنگ سخت با توپ و تانک و هواپیما حمله می کند مانند جنگ ۸ ساله اما گاهی اوقات جنگ نرم است و دشمن می خواهد عامل پیروزی ما که ایمان و معنویت است را بگیرد.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: در مقابل جنگ نرم دشمن که می خواهد اعتقادات ما را بگیرد همین حضور شما در مراسم اعتکاف و مسجد دسیسه دشمن را خنثی می کند.

وی در پایان بیان کرد: معتکفین باید معنویت ایام اعتکاف را در زندگی خود حفظ کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha