دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تشییع

حوزه/ حسن عز الدین تاکید کرد: مقاومتی که امروز کاروان های شهدا دارد، در برابر دشمنی که این روزها در وضعیت نامتعادل و بی افق به سر می برد، شکست نمی خورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله و طرفداران مقاومت در یک راهپیمایی گسترده در شهرک دیر قانون النهر، پیکر شهید اسلام محمد زلزلی، "شهید راه قدس" را تشییع کردند.

در این مراسم، حسن عزالدین و حسین جیش، از اعضای فراکسیون وفاداری به مقاومت و نمایندگان مجلس، عبدالله ناصر مسئول منطقه جبل عامل، علمای دینی، شخصیت ها، فعالان، خانواده های شهدا و جمعی از مردم حضور داشتند.

سپس مراسم بزرگداشت شهید با اجرای سرود پیشاهنگان امام زمان (عج) برگزار شد و جمعی از مجاهدان تابوت پیچیده شده در پرچم حزب الله را حمل کردند و گروه رزمی مقاومت برای ادامه راه جهاد و مقاومت با شهدا عهد و پیمان بستند و سپس بر پیکر مطهر شیهد نماز اقامه شد.

حسن عز الدین به نمایندگی از مقاومت سخنرانی کرد و در آن تاکید کرد: مقاومتی که امروز کاروان های شهدا دارد، در برابر دشمنی که این روزها در وضعیت نامتعادل و بی افق به سر می برد، شکست نمی خورد.

وی خطاب به دشمن اسرائیلی گفت: این جبهه در جنوب برای حمایت از مردم ما در غزه است و در این زمینه پا برجا خواهد ماند و در مقابل هرگونه تحولی در گسترش این جنگ، مقاومت بیکار نخواهد ماند و آمادگی کامل برای پاسخگویی به هرگونه حماقت را دارد. . ما در کمین خواهیم بود و ضربه محکمی خواهیم زد که این دشمن هرگز انتظارش را ندارد.

عضو فراکسیون مقاومت در پایان گفت: ما ریسک نمی کنیم، زیرا به فکر کشور، ملّت و اهالی خود هستیم و امتی که در آن امثال این ماه های شهید هستند که یکی پس از دیگری طلوع می کنند، زانو نمی‌زند و شکست نخواهد خورد و در کمین این دشمن خواهد ماند.

در همین راستا، مراسم تشییع طالب یحیی بلحص شهید راه قدس در شهرک صدیقین و شهید علی فوزی ملحم در شهر مجدل سلم و شهید محمدعلی مازه در شهر طیرفلسیه توسط حزب الله برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha