جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسن عزّالدین عضو فراکسیون "وقاداری به مقاومت"

حوزه/ حزب الله مراسم بزرگداشتی را به مناسبت سالگرد شهادت سید عباس الموسوی، شیخ راغب حرب و حاج عماد مغنیه در شهر صیدا برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان مراسم بزرگداشتی را به مناسبت سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت اسلامی سید عباس الموسوی، شیخ راغب حرب و حاج عماد مغنیه در شهر صیدا برگزار کرد.

در این مراسم شیخ حسن عزّالدین عضو فراکسیون "وقاداری به مقاومت" و شیخ زید ضاهر مسئول منطقه ظاهر و مسئولین دیگر حضور داشتند.

عزّ الدین با تأکید بر اینکه مقاومت در مسیر و راهی که فرماندهان شهید ترسیم کرده اند، حرکت می کند، افزود: در ۱۶ فوریه صیدا آزاد شد و در ۲۶ همین ماه معروف سعد مبارز بزرگ ترور شد و وی در دفاع از فقرا به شهادت رسید.

مقاومت امروز به مکتب و الگویی برای آزادگان و مقاومان جهان تبدیل شده

وی ادامه داد: یادبود فرماندهان شهید در حافظه تاریخ امت باقی خواهد ماند و به لطف این شهدا، مقاومت امروز به مکتب و الگویی برای آزادگان و مقاومان جهان تبدیل شده است.

عضو کمیسیون مقاومت با اشاره به اینکه این مقاومت توانست از لبنان و ثروت ها، استقرار، امنیت، نفت و آب آن حمایت کند، تصریح کرد: این مقاومت معادلاتی را یکی پس از دیگری علیه دشمن تحمیل کرد تا این دشمن نگران و هاج و واج و اسیر اقدام مقاومت باقی بماند.

مقاومت قدرتمندتر شده و در کمین تجاوز دشمن است

عزّالدین بیان داشت: مقاومت با فلسطین در ارتباط است و هرگز از آن دست نخواهد کشید و در خط مقدم دفاع از مسئله اصلی این امت باقی خواهد ماند؛ چرا که آن  مسئله به حق و عادلانه است.

وی در ادامه گفت: مقاومت که کارآمدی، توانایی و قدرت و آمادگی خود را ثابت کرده است، امروز از دیروز قدرتمندتر شده و هر لحظه در کمین هرگونه حماقت و تجاوز از سوی دشمن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha