چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه علمای مقاومت

حوزه/ شیخ ماهر حمود مراسم بزرگداشتی را به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در شهر صیدای لبنان برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت مراسم بزرگداشتی را به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در شهر صیدای لبنان با حضور مسئولین این شهر برگزار کرد.

بنای یادبودی در ورودی شهر صیدا ساخته شده و بر روی آن عکس سردار سلیمانی و المهندس نصب شد و سپس شیخ حمود دسته گلی را در کنار آن قرار داد.

شیخ ماهر حمود در این مراسم بزرگداشت گفت: شهیدان سلیمانی و المهندس فراتر از مرز های جغرافیایی، مذهبی و قومیتی بودند و از مرز ها عبور کرده و هدف آنها قدس و فلسطین بود و رویکرد آشکاری در امتداد جهان اسلام بر اساس اصل امت واحده داشتند.

وی ادامه داد: شهادت این فرماندهان، موجب تقویت و تحکیم این مسیر و توسعه بیش از پیش آن مسیر می شود و به حرکت رو به جلو منتهی می شود.

رئیس اتحادیه علمای مقاومت بیان داشت: کسانی که می خواهند خودشان را در مرز ها و دیوار های جغرافیایی، قومی و تعصب مذهبی محدود کنند، صدایشان به جایی نخواهد رسید؛ چرا که صدای حق، تنها صدایی است که بالا می رود و باقی می ماند و این صدا از فلسطین، لبنان و تمامی کشور ها و ملت های مستضعف حمایت می کند.

شیخ حمود با تأکید بر اینکه تهدید ها و اقدامات ایالات متحد آمریکا در منطقه، تنها بر استحکام، قدرت، عزم و اراده و انسجام مقاومت خواهد افزود، اشاره کرد: به اذن الله ما پیروز هستیم و آینده نزدیک با چهره درخشان خود بر ما می تابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha