جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ احمد القطان

حوزه/ شیخ احمد القطان تجاوز های مکرر دشمن صهیونیستی به لبنان و حاکمیت آن را محکوم کرد و گفت: آخرینِ این تجاوزات بمباران مزارع شبعا بود که با توهم رژیم اسرائیل انجام گرفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد القطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" و روحانی اهل سنت لبنان تجاوز های مکرر دشمن صهیونیستی به لبنان و حاکمیت آن را محکوم کرد و گفت: آخرین این تجاوزات بمباران مزارع شبعا بود که با توهم رژیم اسرائیل انجام گرفت.

وی افزود: این اقدامات نشانگر قدرت بازدارندگی و رعب و وحشتی است که مردان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی به وجود آوردند و این قدرت هر بار ثابت می کند که این رژیم اشغاگر از لانه عنکبوت سست تر است.

شیخ القطان در بیانیه خود گفت: موضع گیری کسانی که مدعی حاکمیت لبنان بودند، در قبال تجاوز های رژیم اسرائیل علیه لبنان و لبنانی ها، کجاست تا به ما بگویند که اگر مقاومت، ارتش و ملت متمسک به سرزمین خود نباشند، چگونه می توان این دشمن صهیونیستی را از تجاوز بازداشت.

روحانی اهل سنت لبنان از تلاش های مقاومت و مردان آن در دفاع از سرزمین و ملّت لبنان تشکر و قدردانی کرد و گفت: این دشمن قبل از اینکه شکست نظامی بخورد، دچار شکست روانی شده است.

رئیس  جمعیت قولنا و العمل از تمامی لبنانی ها خواست در یک صف در برابر دشمن صهیونیستی که در کمین است، بایستند و روز به روز بیشتر به معادله سه گانه "ملت، ارتش و مقاومت" که از لبنان حمایت می کند و در برابر تمامی چالش ها و تجاوز های صهیونیستی می ایستد، متمسک شوند.

شایان ذکر است که رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه نیرو های حزب الله سعی کرده وارد سرزمین فلسطین اشغالی شود، منطقه مزارع شبعا را بمباران کرده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha