جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جبهه العمل الاسلامی

حوزه/ جبهه العمل الاسلامی لبنان در بیانیه ای، موضع گیری ضد صهیونیستی "عماد جوزف عون" فرمانده ارتش لبنان را ستود. وی در کنفرانس برگزار شده در آمریکا که رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در آن حاضر بود، شرکت نکرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه العمل الاسلامی لبنان در بیانیه ای، موضع گیری عالی "عماد جوزف عون" فرمانده ارتش لبنان را در عدم شرکت در کنفرانس برگزار شده در آمریکا به سبب حضور رئیس ستاد ارتش رژیم غاصب صهیونیستی، ستود.

این جبهه اشاره کرد: این موضع گیری بسیار بجا و افتخار آمیز است و تمامی جهانیان باید بدانند ارتش، ملت، دولت و مقاومت لبنان اشغالگری رژیم صهیونیستی را نمی پذیرد و آن را دشمن خود و امت عربی می داند.

همچنین افزود: بخشی از اراضی جنوب در "مزارع شبعا و تلال کفر شوبا" همچنان در اشغال دشمن است و لبنان در خصوص سرزمین، حق و استقلالش کوتاه نمی آید.

این جبهه از حضور برخی از رؤسای ستاد ارتش های عربی و مقامات کشور های حاشیه خلیج فارس در این کنفرانس در کنار رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی ابراز تأسف کرد و افزود: با اینکه این کنفرانس برای مقابله با تروریسم در جهان است اما رژیم صهیونیستی امروز با اشغال فلسطین و بخشی از اراضی عربی و تداوم در تجاوز و سیاست شهرک سازی و ظلم و خشونت، در رأس تروریسم قرار دارد.

جبهه العمل الاسلامی از جامعه بین المللی خواست تا تمامی جنایت ها و تجاوزات تروریستی را مورد محاسبه قرار دهد و در هر شرایطی، با آن و نمایندگان آن بر سر یک میز ننشیند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha