سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بحرین

حوزه/ روز گذشته بحرین شاهد اعتراضات و راهپیمایی گسترده مردمی در اعتراض به اقدام رژیم آل خلیفه در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، روز گذشته بحرین شاهد اعتراضات و راهپیمایی گسترده مردمی در اعتراض به اقدام رژیم آل خلیفه در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی بود.

مردم بحرین در شعارهای خود همچنین بازداشت و زندانی کردن کودکان توسط آل خلیفه را محکوم کردند.

ناظران بر این باورند تظاهرات روز گذشته مردم بحرین، تظاهراتی انبوه و با جمعیت زیاد و نشان دهنده خشم مردم بوده و ثابت کرد که تمام اقدامات سیاسی و سرکوبگرانه نظام آل خلیفه با شکست روبرو شده است.

این تظاهرات چشمگیر با شعارهای کوبنده و متنوع مردم از جزیره محرق تا منطقه ستره و مناطق شمال و غرب بحرین ادامه داشت و خشم مردمی در برخی مناطق به مسدود کردن خیابان ها و درگیری مردم با نیروهای امنیتی منجر شد.

در منطقه ستره نیز مردم این منطقه در اعتراض به برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و پرچم اسرائیل را زیر پای خود قرار دادند و خواستار سرنگونی نظام آل خلیفه شدند و این نظام را مسئول جنایت های صورت گرفته در کشور دانستند.

تظاهرات کنندگان انقلابی در مناطق کرباباد و ابوصیبع و مقشع و باربار و بنی جمره و شهرکان و الدیر نیز روز گذشته ضمن حضور در خیابان ها اعتراض خود را به عادی سازی روباط میان آل خلیفه و رژیم صهیونیستی اعلام کردند با در دست گرفتن تصاویر شیخ عیسی قاسم و رهبران زندانی خود، از آنها حمایت کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha