چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حزب الله

حوزه/ مقاومت اسلامی لبنان بیانیه ای گفت: در حوادث امروز تا کنون هیچگونه درگیری یا تیر اندازی از سوی مقاومت حاصل نشده است و تنها این شلیک ها و بمباران ها از سوی دشمن ترسو، نگران و مضطرب بوده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مقاومت اسلامی لبنان بیانیه ای گفت: در حوادث روز گذشته هیچگونه درگیری یا تیر اندازی تاکنون از سوی مقاومت حاصل نشده است و تنها این شلیک ها و بمباران ها از سوی دشمن ترسو، نگران و مضطرب بوده است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به حوادث امروز منطقه اشغالی مزارع شبعا و مرزهای اشغالی لبنان و فلسطین و اخبار و اظهاراتی که در این خصوص جریان دارد، بیانیه ای صادر کرد و گفت: به نظر می رسید حالت رعب و وحشتی که ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان آن در مرز لبنان با آن درگیر هستند و وضعیت آماده باش کامل و نگرانی شدید از واکنش مقاومت به جنایت دشمن در شهادت "علی کامل محسن" و ناتوانی دشمن در شناسایی تصمیمات مقاومت، موجب شده که دشمن اسرائیلی اینگونه متشنجانه در میدان و رسانه دست به تحرک بزنند.

تمامی ادعاهای رسانه های دشمن صهیونیستی مبنی بر خنثی کردن روند نفوذ از اراضی لبنان به داخل فلسطین اشغالی و سخن از شهادت و مجروح شدن نیرو های مقاومت در عملیات بمباران مزارع شبعا، به هیچ عنوان درست نیست و تلاشی برای ابداع پیروزی ها دروغین و توهم آمیز.

مقاومت اسلامی لبنان تأکید می کند: در حوادث روز گذشته هیچگونه درگیری یا تیر اندازی تاکنون از سوی  مقاومت حاصل نشده است و تنها این شلیک ها و بمباران ها از سوی دشمن ترسو، نگران و مضطرب بوده است.

واکنش مقاومت اسلامی به شهادت "علی کامل محسن"  مجاهد مقاومت که در تجاوز صهیونیستی به اطراف فرودگاه بین المللی دمشق به شهادت رسیده، حتمی و قطعی است و صهیونیست ها باید در انتظار مجازات جنایت هایشان باشند.

همچنین هرگز نمی توان در برابر بمباران امروز در روستای الهباریه انجام گرفت و مجروح شدن یکی از شهروندان، سکوت کرد. پیروزی تنها از سوی خداوند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha