شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای تأکید کرد: این حق طبیعی ارتش، مقاومت و ملت لبنان است که سرزمین های اشغالی مزارع شبعا و تلال کفرشوبا و روستای الغجر را آزاد کنند و از حاکمیت و مقدسات خود دفاع نمایند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای تأکید کرد: این حق طبیعی ارتش، مقاومت و ملت لبنان است که سرزمین های اشغالی مزارع شبعا و تلال کفرشوبا و روستای الغجر را آزاد کنند و از حاکمیت، خطوط قرمز و مقدسات خود دفاع کرده و با توطئه ها، تهدید ها و طمع ورزی های دشمن غاصب صهیونیستی مقابله نمایند.

جبهه عمل اسلامی ترویج شعار بی طرفی و استفاده از قدرت، موقعیت و منبرهای اسلامی، مسیحی و درزی به عنوان منبری برای هجمه علیه مقاومت و ضربه زدن به آن را محکوم کرد و گفت: آنها باید به جای این کارها، از مقاومت تشکر کرده و در کنار آن بایستند و از آن حمایت کنند؛ چراکه مقاومت حامی لبنان در برابر دشمن فریبکار صهیونیستی و تروریسم تکفیری بوده و همچنان هست.

جبهه عمل افزود: رژیم اسرائیل و تروریسم تکفیری برای تجزیه لبنان و تسلط بر آن و شعله ور کردن آتش فتنه داخلی و مذهبی میان مردم آن تلاش می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha