جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
العمل الاسلامی

حوزه/ جبهه العمل الاسلامی لبنان در بیانیه امروز خود تصریح کرد: محور سیاست های منطقه و نقطه تمرکز و جهت گیری ها باید بر اساس اولویت دادن به فلسطین و مسئله آن تنظیم شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه العمل الاسلامی لبنان در بیانیه امروز خود گفت: محور سیاست های منطقه و نقطه تمرکز و جهت گیری ها باید بر اساس اولویت دادن به فلسطین و مسئله آن تنظیم شود.

این حزب اشاره کرد: فلسطین قطب نمای حقیقی و نهایی و قبله رزمندگان و نیرو های مقاومت است.

العمل الاسلامی افزود: فلسطین تمام تزویر پیشگان و کسانی که با آن بازی می کنند و در طول هفتاد سال با قضیه فلسطین تجارت کردند، رسوا کرد و محور شرارت آمیز صهیونیستی – آمریکایی – تکفیری را به همه شناساند.

این حزب همچنین تصریح کرد: این تروریسم وفادار به اربابان فتنه انگیز و جنگ افروزان جهنمی و شیطانی خود به دشمن صهیونیستی نهایت خدمت را کردند و آنچه را آمریکا و رژیم صهیونیستی نتوانستند عملی کنند، انجام دادند.

همچنین ادامه داد: تروریسم توطئه های فراوانی را پی ریزی کرد و اقدام به ضربه زدن به ارتش های عربی، فتنه انگیزی داخلی و شعله ور ساختن آن، تجزیه جوامع و تبدیل آن به حکومت های کوچک طایفه ای، نژادی و مذهبی کرد تا اینکه کار به برخی از کشور های حاشیه خلیج فارس رسید و این کشور ها اقدام به عادی سازی روابط با دشمن کینه توز صهیونیستی و دید و بازدید و برپایی سفارت های دو طرفه کرده و به تمامی کسانی که در دفاع از فلسطین، مسجد الاقصی و قدس شریف تفنگ به دست دارند، خیانت کردند.

جبهه العمل الاسلامی اشاره کرد: قرار دادن رمضان عبد الله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی در لیست سیاه، هیچ تأثیری در راه و گزنیه مقاومت تا رسیدن به پیروزی نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha