دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

جمعیت علمای جبل عامل و برخی شخصیت های دینی این کشور، حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را با هدف تجزیه و نابودی محور مقاومت ارزیابی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جمعیت علمای جبل عامل عصر یکشنبه در بیانیه ای تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد.

در این حمله هوایی، هواپیماهای متجاوز، دوبار مواضع داخلی سوریه را بمباران کردند تا از این طریق ملت و نظام سوریه را نابود کنند.

در این بیانیه آمده: این ضربات پی در پی نشان داد که اسراییل از ابتدای این اتفاقات و تحولات، طبق برنامه از پیش تعیین شده عمل میکند تا با اصطلاحات بی اساس جهان عرب را فریب دهد تا هر کشوری را از دیگران جدا کرده و سرنگون سازد.

از سوی دیگر شیخ احمد القطان رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان هم در واکنش به این جنایت صهیونیستی خطاب به مردم سوریه گفت: با هم متحد شوید و به دشمن اجازه ندهید به تجاوز خود به سرزمین شما ادامه دهد.

وی این اقدام را نوعی فرصت طلبی از سوی دشمن اسراییلی دانست و خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی اولین حامی تقسیم سوریه است تا سوریه به لقمه آماده ای برای اسراییل و اربابان آمریکایی آنها تبدیل شود.

شیخ قطان افزود: این تجاوزهای پی درپی از جانب دشمن صهیونیستی آشکارا نشان دهنده برنامه دشمنان برای سوریه است و اینکه افراد مسلح و شورشی سوریه ابزارهای بی ارزشی هستند که از آنها برای نابودی سوریه استفاده میشود.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم سوریه مسیر حقیقی خود را پیدا کنند و تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به دشمن اسراییلی متمرکز کنند و اجازه تجاوز به سرزمین خود را به هیچکس ندهند و این محقق نمیشود مگر با وحدت و همبستگی در برابر دشمنان مستکبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha