دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید ابراهیم امین السید

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیم امین السید طی سخنانی گفت: ما به مسیر خود با الگو گیری از این فرمانده خوب و پاک ادامه خواهیم داد تا به پیروزی ای که در مقابل چشمان ماست دست یابیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب الله، در مراسمی که این حزب به مناسبت شهادت حاج عباس الیتامی (ابومیثم) در تالار سیدالشهدا در هرمل برگزار کرده بود، گفت: بزرگترین چیز در مقاومت، امثال مردانی مانند حاج عباس الیتامی هستند؛ آنها با ایمان، پاکی، صفا، عشق و تواضع خود، برکات زمین و ستون نور در این مقاومت به شمار می روند.

وی افزود: هیچ الگویی در این دنیا مثل حاج عباس الیتامی مؤمن پاک نیست که درجات نظامی و موفقیت هایش چیز جدیدی به شخصیتش اضافه نکرده باشد، گویی با یکی از عالم ملائکه روبرو هستیم که از این دنیا نیست و چنین الگویی تنها در یک مکتب اعتقادی وجود دارد و آن مکتب حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و آل ایشان است.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: ما به مسیر خود با الگو گیری از این فرمانده خوب و پاک ادامه خواهیم داد تا به پیروزی ای که در مقابل چشمان ماست دست یابیم و تسلیم ظالمان جنایتکار نمی شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha