یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین

حوزه/ حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین گفت: آنچه در منطقه می گذرد به وضوح نشان می دهد که همه چیز در حال تغییر و تبدیل است و همه این تغییرات تصادفی نیست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رئیس شورای مرکزی حزب الله در مراسم تکریمی در حسینیه شهرک جنوبی مجدل لبنان گفت: آنچه در منطقه می گذرد به وضوح نشان می دهد که همه چیز در حال تغییر و تبدیل است و همه این تغییرات تصادفی نیست، این نتیجه تلاش، هوشیاری، خون و جانفشانی است.

وی افزود: وقتی آمریکایی ها فکر می کردند با هدف قرار دادن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می توانند منطقه را آرام کنند و همه چیز را تحت کنترل خود درآورند، اکنون مشخص شد که اشتباه می کنند و خون حاج قاسم سلیمانی بلافاصله پس از شهادتش و تا به امروز قوی تر از حضور او در چهار سال پیش، جریان دارد.

حجت الاسلام صفی الدین تصریح کرد: آنچه در قدس و کرانه باختری رخ داد موید آن است که خون حاج قاسم سلیمانی، حاج عماد مغنیه، سید عباس الموسوی، شیخ راغب و رهبران شهید وفادار به فلسطین و همه شهدای ما همچنان زنده و همراه آنان است و مقاومت امروز در فلسطین قوی تر از همیشه است.

عضو ارشد حزب الله تأکید کرد: در متغیرها و معادلات جدید، عنصری جدید، فعال و قدرتمند به نام محور مقاومت وجود دارد و از این رو آمریکایی ها، غرب و کل جهان باید وجود این محور را مد نظر قرار دهند، به ویژه که در لبنان، فلسطین و کل منطقه نفوذ دارد.

وی در پایان بیان داشت: هر که خوب بفهمد و خوب بخواند و از معادلات جدید به خوبی استفاده کند و حتی کسانی که با ما مخالف هستند و مقاومت را قبول ندارد، به او می گوییم ای شریک لبنانی که با ما مخالف هستی و این سلاح و این مقاومت را قبول نداری، بیایید و از این سلاح، مقاومت و قدرت معادلات جدید به خاطر لبنان استفاده کنید و تسلیم نشوید و به کسانی که می خواهند لبنان تحقیر و فقیر شود دل نبندید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha