یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
روانشاد

حوزه/مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت:حضور پررنگ بانوان در عرصه های مختلف از برکات نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، ظهر امروز در جمع بانوان خبرنگار این استان که در سالن جلسات شهید حیدریان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ایام‌ الله دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبلیغ،تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با خدمت جهادی و سعه صدر به مردم خدمت کنند،افزود: خدمات نظام‌جمهوری اسلامی در بخش های مختلف باید از طرف مسئولان و مدیران برای مردم بازگو شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه حضور پرنگ بانوان در عرصه های مختلف از برکات نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران است،اظهار داشت:به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد حضور و فعالیت های موفق بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای هستیم.

روانشاد با تاکید بر اینکه هر فردی بتواند نقش درستی در ساختن جامعه با تخصص، تعهد و توانمندی ایفا کند سرمایه‌ای ارزشمند برای کشور محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی جایگاه زنان در همه زمینه ها و شاخصه ها ارتقا یافته است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات پیشرو گفت:بانوان فعال در عرصه های دینی،فرهنگی،اجتماعی و اصحاب رسانه باید بتوانند در خلق حماسه ای باشکوه تلاش کرده و شور و شوق شرکت در انتخابات و مشارکت حداکثری را در جامعه رقم زنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha