دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال عالم فاضل و روحانی وارسته، آیت‌الله حاج شیخ‌ عبدالنبی نمازی عضو مجلس‌ خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه ‌قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمد باقر قالیباف، طی پیامی ارتحال عالم فاضل و روحانی وارسته، آیت‌الله حاج شیخ‌ عبدالنبی نمازی، عضو مجلس‌ خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه ‌قم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال عالم فاضل و روحانی وارسته، آیت‌الله حاج شیخ‌ عبدالنبی نمازی، عضو مجلس‌ خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه ‌قم موجب تأسف و تأثر شد.

این فقیه پارسا و مهذب از مبارزان دوران نهضت‌ اسلامی بودند که علی‌رغم دستگیری، تلاش چشمگیری در روشنگری مردم داشتند و پس از پیروزی انقلاب با حضور فعال در جبهه‌ها در دوران‌ دفاع مقدس و خدمتگزاری در عرصه‌های ترویج شعائر مذهبی، معارف‌ دینی ‌و همچنین به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه سابق کاشان و مسئولیت‌های قضایی، خدمات شایان و کارنامه ارزشمندی از خویش برجای گذاشتند.

ضمن عرض تسلیت به روحانیت و حوزه‌های محترم علمیه، مردم شریف استان بوشهر و بیت معزز، علو درجات و رضوان‌ الهی برای این روحانی جلیل‌القدر و صبر و اجر برای بازماندگان از درگاه خداوند رحمان مسئلت می‌کنم

محمدباقر قالیباف

رئیس‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha