دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از ویژگی های مومنان تراز قران و روحانیون، تربیت جامعه دینی بابصیرت و پویاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در همایش منطقه ای روحانیان سپاه با عنوان «میقات» در سپاه عاشورا، افزود: ویژگی دیگری روحانیون و مومنان تراز انقلاب اینکه هرگز اسیر حوادث و اقتضائات نشده و بر آن سوار شوند.

وی ادامه داد: انسان مومن همواره در حال تعالی، حرکت و رسیدن به مقصد است و هرگز هدف را غافل نیست و راه را هم گم نمی کند اقتضائیات را توجه دارد اما دچار روز مرگی نمی شود تا از امر ذاتی خود باز بماند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی با بیان اینکه دنیا تنها فرصت کوتاهی است که ابدیت خود را در ان بسازیم اظهار داشت: فلسفه وجودی روحانیت در مجموعه انقلاب و سپاه اینکه روحانیت و علما در ماموریت وارث انبیا و ائمه هستند و نقش نیابتی دارند بنابراین ما آمدیم انسان های دیگر را به او که مبدا و مقصد همه ما است هدایت کرده و خدا گونه کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید با تبیین، مجاهدت در دین خدا و دفاع از دین خدا تلاش کنیم بیان کرد: برای دانستن الزامات انجام شان و رسالت آخوندی باید به قران و رساله ها مراجعه کنیم، هویت اصلی و ذاتی در سپاه تنها نظامی و سیاسی نیست بلکه دینی بودن است و همه چیز را در دل خود جای داده است و باید ضمن صیانت از اقتدار دین ان را ارتقا دهیم.

همایش منطقه ای روحانیون سپاه استان های کرمانشاه، آذربایجان غربی، اردبیل با عنوان «میقات» صبح امروز در حسینیه سپاه عاشورا با حضور روحانیون شمالغرب کشور برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha