شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار رزمجو

حوزه/ سرتیپ رزمجو داشتن اطلاعات مناسب را بسیار مهم خواند و افزود: امروزه کشور به دلیل داشتن اطلاعات به روز و دقیق می‌تواند به راحتی با اشراف اطلاعاتی دقیق خود توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همزمان با سالروز شهادت شهید حسن باقری صبح امروز یادواره‌ شهدای اطلاعات با حضور فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر، جانشین فرماندهی و دیگر مسئولین این سپاه در سالن ۲۲ بهمن بوشهر برگزار شد.

سرتیپ علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در این یادواره ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسن باقری و حلول ماه رجب با بیان اینکه پیروزی‌، اقتدار و امنیت کشور را مدیون چشم‌های همیشه بیدار عناصر تشکیل دهنده سازمان اطلاعت هستیم گفت: اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) در جهت خنثی سازی اقدامات دشمنان همگی به برکت تجربیات دوران دفاع مقدس و خون پاک شهدا به خصوص شهید اطلاعات عملیات حسن باقری است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام داشتن اطلاعات مناسب را بسیار مهم خواند و افزود: امروزه کشور به دلیل داشتن اطلاعات به روز و دقیق می‌تواند به راحتی با اشراف اطلاعاتی دقیق خود توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کند.

وی با بیان اینکه شهید حسن باقری پایه‌گذار اطلاعات و عملیات در میدان‌های جنگ دوران دفاع مقدس بود اذعان کرد: مغز متفکر و اقدامات اطلاعاتی شهید حسن باقری در دوران دفاع مقدس علاوه بر آنکه بسیاری از نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد توانست عملیات‌های بسیاری را با اطلاعات دقیق خود به پیروزی برساند.

سردار رزمجو با بیان اینکه داشتن اطلاعات و عملیات قوی باعث موفقیت‌های بزرگ در جبهه‌ی نبرد می‌شود تصریح کرد: سازمان اطلاعات با داشتن عناصر جوان، مومن و پای کار دشمن را در زمینه‌های اطلاعاتی متعددی ناکام نموده است.

وی در ادامه افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران تا کنون توطئه‌ها و نقشه‌های شوم بسیاری را در راستای ضربه زدن به انقلاب و ارزش‌های آن طراحی کرده‌اند اما به برکت ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات تمامی آنها تا کنون خنثی شده‌ است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به اینکه شهدای اطلاعات چراغ همیشه فروزان طریق انسانیت هستند اظهار کرد: شهدای اطلاعات و عملیات در لیست گمنامان هستند، اما میزان اثربخشی و خوشنامی آنها در انقلاب اسلامی می‌درخشد.

سرتیپ رزمجو در پایان این یادواره گفت: شهدای اطلاعات عملیات تایید کننده دین الهی در زمین هستند که با ریختن خون پاک خود به پای نهال تنومند انقلاب اسلامی تراوت، اقتدار و عزت به آن ‌بخشیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha