یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پیام تبریک امام جمعه اهل سنت کرمانشاه بمناسبت « دهه فجر »

حوزه/ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، در پیامی «دهه فجر» و آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ماموستا ملا عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن «دهه فجر» و آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرَّحِیمِ

عرض سلام و ادب و احترام به محضر ملت شریف ایران اسلامی و عرض تبریک به‌مناسبت ایام الله مبارکه دهه فجر، ایام سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی که ملت رشید و شریف ایران با مبارزه با طاغوت، موفق به این جریان بزرگ و این تحول عظیم شدند و انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی رساندند.

درود و سلام می‌فرستیم به ارواح طیبه شهدایی که با نظام طاغوت مبارزه کردند و با خون خود انقلاب اسلامی را به ثمر نشاندند.

بر ما لازم است در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب و نظام اسلامی را به سمع و نظر مردم، خاصتاً جوانان برسانیم که دوران طاغوت اوضاع مملکت و کشور ما، در سطح داخلی، بین المللی و منطقه‌ای چگونه بود و الآن ملت شریف ایران و انقلابیون ایران در چه سطحی هستند.

بر ما لازم است این ایام را مبارک بداریم و با برگزاری جشن‌ها و به تبیین حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی بعد از انقلاب تا به امروز، علی‌رغم توطئه‌ها و دشمنی‌هایی که نظام سلطه بر ما روا داشته، ظلم‌هایی که به ملت رشید ایران در ظرف مدت این ۴۵ سال انجام دادند، بپردازیم.

ملت ما با تمام قدرت، نیرو، با پشتوانه‌ای از جوان‌ها، با استفاده از قدرت علمی، با قدرت ایمان و ایثار بزرگ‌مردانمان پا به قله‌های اقتدار گذاشته و لازم است ما قدر این نعمت را بدانیم و در صدر باشیم که به آن ارتقاء بدهیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha