یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سرهنگ زارع کمالی

حوزه / فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هدف از ایجاد پایگاه‌های بسیج را ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت: در این پایگاه‌ها مشکلات محلات شناسایی می‌شود و با کمک مردم و مسئولان این مسائل حل و فصل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر عصر دیروز ساختمان پایگاه مقاومت بسیج حُر نصرت آباد و به‌صورت همزمان ۵۰ پایگاه بسیج دیگر در سطح استان با حضور حجت الاسلام دهقان امام جمعه شاهدیه، سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در آیین افتتاح پایگاه‌های بسیج سپاه الغدیر، اظهار داشت: ۸۵ درصد از هزینه‌های این پایگاه‌ها به همت خیران محلات تأمین شده که قرار است این پایگاه‌ها در راستای خدمت رسانی به مردم در تمامی عرصه‌های مورد نیاز محلات فعالیت کنند.

وی مهمترین هدف از ایجاد پایگاه‌های بسیج را ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت: در این پایگاه‌ها مشکلات محلات نیز شناسایی می‌شود و با کمک مردم و مسئولان این مسائل حل و فصل خواهد شد.

در این مراسم سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه شهیدمنتظر قائم و حجت الاسلام دهقان امام جمعه شاهدیه نیز ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر همراهی و همدلی مسئولان را خواستار شدند و از مساعدت و همراهی تمام مسئولین و مردم برای ساخت ساختمان پایگاه تشکر و قدردانی کردند.

در ادامه برنامه، حاضرین از کارگاه خیاطی جهادی که در راستای اشتغال زایی و محرومیت زدایی برپا شده بود نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha