دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه مرند گفت: متاسفانه مسئولین آن چنان که می‌بایست در خدمت مردم شهرستان و حل مشکلات آنان کوتاهی نموده‌اند و اکنون در این شهرستان با وجود تذکر و پیگیری‌های متعدد، شاهد عدم انجام پروژه‌های کلنگ زده و رها شده و نا تمام هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امام جمعه شهرستان مرند در مراسم جشن سالگردپیروزی انقلاب اسلامی ایران که با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و آحاد مردم مرند در مصلای اعظم امام خمینی (ره) مرند برگزار شد، اظهار داشت: مرند از مراکز مهد تمدن علوم و فرهنگ بوده و عالمان و عارفان نامداری در این خطه پرورش یافته‌اند.

وی افزود: مردم شهرستان مرند در تمامی زمان‌ها در کنار سایر مردم ایران با پیروی از ولایت فقیه در دفاع از نظام اسلامی و کشور گام برداشته‌اند و لذا امروز شاهد بیش از ۷۰۰ شهید و هزاران جانباز، آزاده و رزمنده در منطقه هستیم.

امام جمعه شهرستان مرند خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولین آن چنان که می‌بایست در خدمت مردم شهرستان و حل مشکلات آنان کوتاهی نموده‌اند و اکنون در این شهرستان با وجود تذکر و پیگیری‌های متعدد، شاهد عدم انجام پروژه‌های کلنگ زده و رها شده و نا تمام هستیم، همانند بیمارستان، کتابخانه، ورزشگاه ۵۰۰۰نفری، سینما و کارخانه عالم آرا، که اینها باعث نارضایتی و رنجش به‌حق مردم از مسئولین استانی و شهرستانی شده است.

حجت الاسلام نعمت‌زاده تصریح کرد: با تمام این کوتاهی‌های مسئولین و مطالبات به‌حق مردم ولایت مدار شهرستان مرند، اهالی همچون همیشه با حضور پرشور و زمان شناس خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و همچنین انتخابات ۱۱ اسفند ماه وفاداری خود رابه نظام اسلامی و راه عزتمند امام راحل و رهبر محبوب و حکیم اثبات و دشمنان را به‌فضل الهی تحقیر و مأیوس خواهندکرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha