سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تجلیل از فقیهی در یزد

حوزه/آیین بزرگداشت حاج سید محمد فقیهی از پیشکسوتان انقلاب اسلامی همراه با رونمایی از سه عنوان کتاب نویسندگان یزدی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، شب گذشته همزمان با دهه مبارک فجر و سالگرد چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، محفل شب خاطره انقلاب اسلامی و آیین بزرگداشت حاج سید محمد فقیهی به همراه رونمایی از سه عنوان کتاب نویسندگان استان، با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فجر آفرینان انقلاب، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در سالن شهید منتظرقائم استانداری یزد برگزار شد.

سید محمد فقیهی معلم و هنرمند متعهد از مجاهدان و مبارزان قبل از انقلاب و از فعالان سیاسی و اجتماعی بعد از انقلاب و پدر شهید سید مصطفی فقیهی است.

در این مراسم از سه کتاب رونمایی شد که کتاب «عکس آخر» شامل خاطرات سید محمد فقیهی است که در ۲۶۸ صفحه به قلم احسان عابدی نوشته شده، «درباره یک تسخیر» نوشته محمدهادی شمس‌الدینی نیز در ۳۰۴ صفحه به ماجرای تسخیر و تصرف ساختمان ساواک یزد به دست مردم انقلابی دارالعباده در ۱۸ دی‌ماه ۱۳۵۷ می‌پردازد و کتاب «مرد شماره یک» نوشته محمد بلوچی دیگر اثر تولیدی این نهاد است که در ۲۲۰ صفحه، فرماندهی شهید اکبر آقابابایی فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر یزد در دو سال آخر جنگ را روایت می‌کند.

این مراسم به همت استانداری یزد، حوزه هنری استان یزد و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد همراه با تجلیل از نویسندگان آثار برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha