شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مراسم رونمایی از کتاب بهشت جی پی اس ندارد

حوزه/ مراسم رونمایی و امضانگاره کتاب «بهشت GPS ندارد» در جوار مزار شهدای گمنام جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هم‌زمان با ایام شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام، ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز تدفین شهدای گمنام جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، مراسم رونمایی و امضاء نگاره کتاب «بهشت GPS ندارد» در جوار مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

کتاب «بهشت GPS ندارد» درباره زندگینامه داستانی سردار شهید عبّاس عاصمی که به قلم خانم نظیفه سادات مؤذن، طلبه و دانش آموخته جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به نگارش درآمده است.

خانم نظیفه سادات مؤذن نویسنده این کتاب و همچنین سرکار خانم اکبری همسر شهید عاصمی در این مراسم حضور دارند.

این مراسم روز دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵ تا ۱۴ همراه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در جوار یادمان شهدای گمنام جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

کانون شاهد و ایثارگر، اداره کل امور تربیتی، اداره کل امور فرهنگی، معاونت منابع انسانی و پشتیبانی، بسیج اساتید و نخبگان و بسیج طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در برگزاری این مراسم همکاری و مشارکت دارند.

در سال ۱۳۹۴، همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام، پیکرهای مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به خاک سپرده شدند و از آن زمان تا کنون، این مؤسسه علمی حوزوی معطر به حضور عطرآگین شهدایی شده است که در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha