دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مزار شهدای گمنام

حوزه / مراسم رونمایی و امضانگاره کتاب «بهشت GPS ندارد» در جوار مزار شهدای گمنام جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هم‌زمان با ایام شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام، ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز تدفین شهدای گمنام جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها، مراسم رونمایی و امضاء نگاره کتاب «بهشت GPS ندارد» با حضور خانم اکبری همسر شهید عاصمی و خانم نظیفه سادات مؤذن نویسنده این کتاب در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.

در این مراسم خانم اکبری، همسر شهید از لحظه های حضور شهید در زندگی ایشان پس از شهادت گفت و اظهار کرد: در سیزده سال گذشته اتفاقاتی برای من افتاده است که به زنده بودن و حضور شهدا یقین قلبی پیدا کرده ام.

در این مراسم همچنین خانم مؤذن به ماجرای توفیق نگارش کتاب زندگی شهید عاصمی اشاره و از توجه آن شهید عزیز در لحظه لحظه نگارش این کتاب خاطراتی را بیان کرد.

در پایان این مراسم از همسر شهید و نویسنده کتاب با اهدای هدایایی تقدیر شد.

کتاب «بهشت GPS ندارد» درباره زندگینامه داستانی سردار شهید عبّاس عاصمی که به قلم خانم نظیفه سادات مؤذن، طلبه و دانش آموخته جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها به نگارش درآمده است.

سردار شهید عباس عاصمی، فرمانده اطلاعات سپاه استان قم، تیرماه ۱۳۹۰ در درگیری با عناصر پژاک با همراهان خود به مقام والای شهادت نائل شد. کتاب «بهشت GPS ندارد» روایتی داستان‌گونه از زندگی پر نور این شهید بزرگوار است .

کانون شاهد و ایثارگر، اداره کل امور تربیتی، اداره کل امور فرهنگی، معاونت منابع انسانی و پشتیبانی، بسیج اساتید و نخبگان و بسیج طلاب جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در برگزاری این مراسم همکاری و مشارکت داشتند.

در سال ۱۳۹۴، همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام، پیکرهای مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به خاک سپرده شدند و از آن زمان تاکنون، این مؤسسه علمی حوزوی معطر به حضور عطرآگین شهدایی شده است که در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha