سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
معاون استاندار اردبیل

حوزه/ قاسمیان گفت: اتحاد، همدلی و وحدت کلمه ملت ایران بزرگترین سرمایه و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل امروز یکشنبه در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان پارس‌آباد با تأکید بر اینکه اتحاد و همدلی رمز اصلی موفقیت کشور است، اظهار داشت: اتحاد، همدلی و وحدت کلمه ملت ایران بزرگترین سرمایه و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به دشمنی‌های همیشگی دشمنان با نظام جمهوری اسلامی، گفت: ملت ایران در تمامی صحنه‌های انقلاب با وحدت، همدلی و اتحاد خود حضور پرشور داشته که این حضور و مشارکت حداکثری سبب مستحکم شدن ریشه‌های انقلاب شده و تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

قاسمیان وحدت و اتحاد مردم ایران را در جهان ثابت شده دانست و افزود: این وحدت عامل پیشرفت و توسعه کشور در تمامی زمینه‌ها خواهد بود.

معاون استاندار اردبیل دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: باید زمینه ایجاد شور انتخاباتی به عنوان جشن سیاسی و حضور مردم در برپایی جشن انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

وی مشارکت بالا در انتخابات را موجب افزایش قدرت و در پی آن، امنیت دانست و گفت: این امر برای رشد و پیشرفت کشور دارای اهمیت فراوان است.

قاسمیان در ادامه با اشاره به اینکه مشارکت و حضور پرشور مردم در برنامه‌های دهه فجر، دشمن را از پیگیری اهداف و برنامه‌هایش مأیوس می‌کند، گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید با برگزاری برنامه‌ها و جشن‌ها در این راستا گام‌های جدی برداشته شود.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به اینکه ایران اسلامی سالم‌ترین و واقعی‌ترین انتخابات را دارد، تصریح کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف تبلیغات وسیعی را آغاز کرده تا مردم را از حضور در انتخابات ناامید و دلسرد کند.

وی افزود: مردم خود از درایت و هوشمندی بالایی برخوردارند و حرف حق را از باطل تمیز می‌دهند و همواره پشتوانه نظام اسلامی هستند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha