سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر جشن انقلاب اسلامی اردبیل

حوزه/به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل جشن بهار انقلاب در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،دکتر فرشید سلیمی سرپرست این دانشگاه در جشن بهار انقلاب گفت: معتقدم دانشجویان باید این سوال را همیشه در ذهن خود داشته باشند که آثار و برکات انقلاب اسلامی چه بوده است؟ چرا که پاسخ به این سوال بسیاری از ابهاماتی که در ذهن دارید را رفع خواهد کرد.

سلیمی ادامه داد: مطالعات من از منابع خارجی و در حوزه علمی و صنعتی نشان می دهد که ایران اکنون از نظر تولید مقالات علمی رتبه ۱۵ جهان را دارد و نرخ رشد تولیدات علمی کشور نیز ۱۱ برابر متوسط جهانی است.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن در بین ۵ کشور هسته ای جهان نشات گرفته از توان علمی و صنعتی می باشد افزود: اکنون در حوزه فناوریهای فضایی در بین ۱۲ کشور جهان قرار داریم و در تولید برق و پزشکی رتبه ۱۵ را داریم و در حوزه دارو سازی نیز جزو ۷ کشور برتر می باشیم.

سرپرست دانشگاه آزاداسلامی اردبیل با بیان اینکه پیشرفتها و توان نظامی و دفاعی کشور کاملا ملموس می باشد خاطر نشان کرد: در بین ۵۷ کشور مسلمان، ایران از نظر مستندات علمی رتبه اول و در تولیدات علمی رتبه دوم را دارد.

وی ادامه داد: با نگاهی به این برکات، وظیفه داریم از کلیه افرادی که در سالهای پس از انقلاب برای سرافرازی ایران اسلامی تلاش کرده اند قدردانی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha